کد خبر: ۹۲۶۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
تعداد بازدید: ۱۱۰
هافبک تیم نفت مسجد سلیمان درباره حضور در این تیم گفت: تیم بسیار خوبی داریم و همچنین کادرفنی خوبی داریم که امیدوارم امسال مردم خونگرم شهر مسجد سلیمان را سربلند کنیم.

بابایی: امیدوارم مشکلات مالی سد راه نفت مسجد سلیمان نشودبه گزارش خبرداغ ، اسماعیل بابایی در گفتگو با ایلنا درباره جدایی از تیم پیکان و پیوستن به تیم نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: یکسری پیشنهادات از ابتدای فصل داشتم و اتفاق خاصی هم نیفتاده فقط تصمیم گرفتم که به تیم نفت بیایم و شاگرد آقا رضا مهاجری شوم. خیلی خوشحالم که اینجا حضور دارم و از مردم مسجد سلیمان در این مدت کم تشکر می‌کنم که لطف بسیار زیادی به من دادند.

او ادامه داد: با توجه به مشورتی که داشتم و صحبت‌هایی که شخصا با آقای مهاجری انجام دادم در نهایت تصمیم گرفتم که با توجه به شرایط به تیم نفت مسجد سلیمان ملحق شوم. خداراشکر از شرایط خودم و تیم هم بسیار راضی هستم. تا الان همه چیز بدون مشکل بوده است.

هافبک جدید نفت مسجد سلیمان درمورد همکاری با رضا مهاجری گفت: این اولین سالی است که با آقا رضا همکاری می کنم ولی در همین مدت کم نکات زیادی را از ایشان یاد گرفتم. تیم بسیار خوبی داریم و همچنین کادرفنی خوبی داریم که امیدوارم امسال مردم خونگرم شهر مسجد سلیمان را سربلند کنیم.

بابایی درباره اینکه نفت اغلب در طول فصول اخیر با مشکلات مالی درگیر بوده، گفت: تیم نفت نمی‌تواند از لحاظ مالی با تیم‌های دیگر لیگ رقابت کند اما از نظر مالی شرایط مناسب بوده و دو اردو در تهران و شهر مشهد داشتیم که دوباره به تهران برگشتیم. فعلا از نظر امکاناتی بدون مشکل بوده و امیدوارم تا پایان فصل هم مشکلی گریبانگیر این تیم نشود. ما تیم و هواداران خیلی خوبی داریم که امیدوارم مشکلات مالی سد راه موفقیت این تیم نشود.

هافبک تیم نفت درمورد رقابت با بازیکنان در پست خودش عنوان کرد: صد در صد رقابت وجود دارد. ما در هر پست بازیکنان بسیار خوبی داریم و از لحاظ مهره تیم یکدستی داریم و آقای مهاجری تیم یکدلی را جمع کرده‌اند. من تمرین می‌کنم و رقابت هم همیشه وجود دارد اما در نهایت تصمیم با سرمربی است که کدام بازیکن را انتخاب کند. به عنوان بازیکن وظیفه دارم که تلاش کنم و باقی ماجرا به کادرفنی مربوط می‌شود.

اسماعیل بابایی درخصوص قرعه تیم نفت در لیگ برتر گفت: ما در 7 هفته اول باید 5 هفته در خانه بازی کنیم. با تیم مس کرمان در هفته اول داریم و بعد از آن در تهران با تیم هوادار و سپس چهار هفته پشت سر هم در مسجد سلیمان بازی خواهیم کرد. امیدوارم در هفته‌های ابتدایی امتیازات خوبی را کسب کنیم چون در ادامه لیگ خیلی برای روحیه تیم اثرگذار است. خودمان را خیلی خوب آماده کرده‌ایم و با تمرینات پرفشاری که داشتیم با آمادگی صددرصد به مسابقات خواهیم رفت.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: