کد خبر: ۹۲۶۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
تعداد بازدید: ۱۴۷
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: مدیرعامل استقلال فقط و فقط به ساپینتو وابسته است و از هیچ‌کس دیگری به جز سرمربی حرف‌شنوی نداشته و به خواسته‌های سرمربی تیمش احترام می‌گذارد.

آجورلو فقط از ساپینتو حرف‌شنوی داردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: مدیرعامل استقلال فقط و فقط به ساپینتو وابسته است و از هیچ‌کس دیگری به جز سرمربی حرف‌شنوی نداشته و به خواسته‌های سرمربی تیمش احترام می‌گذارد.

«محمد مومنی» عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: استقلال اردوی مناسبی را کیلومترها دورتر از ایران یعنی در کشور ترکیه برگزار کرد و در این اردو آبی‌پوشان زیر نظر ریکاردو ساپینتو تمرینات منظم و فشرده‌ای را پشت سر گذاشتند به طور حتم تاثیر این اردو در شروع لیگ برتر مشخص خواهد شد.

وی افزود: شروع لیگ برتر می‌تواند با اقتدار استقلال همراه باشد، بازی با سپاهان یکی از تیم‌های مطرح و قدرتمند فوتبال ایران گرچه آسان نیست اما آبی‌پوشان تلاش خواهند کرد در افتتاحیه مسابقات و با استفاده از شرایط میزبانی که حمایت هواداران پرشور را به همراه خواهد داشت، نتیجه خوبی را گرفته تا اقتدار خود را به همه تیم‌های لیگ برتر نشان دهند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: استقلال همواره مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود. آبی‌پوشان به دنبال این هستند در فصل جدید نیز با استفاده از شرایطی که دارند برای رسیدن به عنوانی تلاش کنند که لیاقت و شایستگی آن را دارند.

مومنی تصریح کرد: مدیریت باشگاه استقلال تلاش خود را انجام داد تا همه نیازهای سرمربی تیم را برآورده سازد. مصطفی آجورلو انژری زیادی را صرف برآورده کردن خواسته‌های ساپینتو کرد و شاید منتقدانی داشته باشد اما عملکرد خوبی داشت.

وی تاکید کرد: به نظرات و خواسته‌های همه آنهایی که استقلال را دوست دارند و از سر دلسوزی اعلام می‌کنند که استقلال در چه پست‌هایی به بازیکن نیاز دارد، احترام گذاشته می‌شود اما کارشناس برتر استقلال سرمربی تیم یعنی ساپینتو است و باید دید او چه خواسته‌هایی دارد، آجورلو فقط و فقط به ساپینتو وابسته است و از هیچ کس دیگری به جز سرمربی حرف‌شنوی ندارد. او مدیری است که نشان داده به خواسته‌های سرمربی اش احترام می‌گذارد و به دور از حواشی و چراغ خاموش برنامه‌های کادرفنی را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: هواداران استقلال مثل همیشه حامی و پشتیبان تیمشان باشند و بدانند حمایت آنها می‌تواند تاثیرات مثبتی را به همراه داشته باشد، به طور حتم بودن آنها در کنار تیم می‌تواند به قهرمانی دوباره استقلال بیانجامد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: