کد خبر: ۹۲۶۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
تعداد بازدید: ۳۴۹
دکتر کورش پرویزیان، رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان درگذشت دکتر عادل آذر، مشاور رئیس جمهور و رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رییس کانون بانک های خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان در پی درگذشت مرحوم دکترعادل آذربه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان ، متن پیام دکتر پرویزیان بدین شرح است :
انالله و انا الیه راجعون
درگذشت دکتر عادل آذر، مشاور رئیس جمهور و رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی موجب تالم و تاثر فراوان گردید.
ایشان از سرمایه های عظیم انسانی، استاد ممتاز دانشگاه و بزرگ مرد عرصه علم و مدیریت کشور بود که سابقه طولانی خدمت به نظام مقدس اسلامی را در کسوت‌های مختلف داشت.
فقدان این مرد بزرگ را به جامعه علمی و اجرایی کشور به ویژه خانواده داغدارشان تسلیت و تعزیت گفته و از درگاه خداوند کریم و نعیم برای روح مطهرش رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: