کد خبر: ۹۲۶۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
تعداد بازدید: ۳۲۷
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: یک زن و شوهر که از سمت انار، عازم شهرستان رفسنجان بودند شب گذشته با ورود سیلاب در زیر آب گیر کردند و متاسفانه جان خود را از دست دادند.

بکشف جسد زن و شوهر قمی در سیل رفسنجانه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: یک زن و شوهر که از سمت انار، عازم شهرستان رفسنجان بودند شب گذشته با ورود سیلاب در زیر آب گیر کردند و متاسفانه جان خود را از دست دادند.

محمد امیرخانی روز شنبه افزود: ۲ فوتی سیل رفسنجان از اهالی استان قم بودند که با یک دستگاه پژو RD در پنج کیلومتری شرکت نفت رفسنجان دچار حادثه شدند.

وی اظهار داشت: تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر خودرو این زوج گرفتار در سیل را امروز رهاسازی کردند که پس از خارج کردن خودرو از آب پیکر ۲ سرنشین این خودرو را درون آن مشاهده کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: پیکر قربانیان این حادثه تحویل مراکز نظامی رفسنجان شده است.

وی ادامه داد: پایگاه کشکوییه جمعیت هلال احمر استان کرمان با همکاری تمامی دستگاه های امدادرسان از جمله راهداری، پلیس و اورژانس در این عملیات حضور و مشارکت فعال داشته اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: