کد خبر: ۹۲۶۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
تعداد بازدید: ۶۱۸
معاون سازمان تامین‌اجتماعی از افزایش ۷۰ درصدی مبلغ وام ضروری بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری خبر داد.

خبر خوش تامین‌اجتماعی برای بازنشستگان/ این وام ۷۰ درصد افزایش یافتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری با افزایش ۷۰ درصدی مبلغ وام ضروری بازنشستگان و مستمری‌بگیران نسبت به سال گذشته، رقم ریالی این تسهیلات را از ۷ میلیون به ۱۲ میلیون تومان رسانده است.

احمد اسفندیاری با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد مجموع بازنشستگان و مستمری‌بگیران کشور، تحت پوشش خدمات و حمایت‌های سازمان تأمین‌اجتماعی هستند، افزود: صیانت و تکریم از بازنشستگان و مستمری‌بگیران همراه با ارائه خدمات متنوع و مطلوب، از برنامه‌های مهم و اولویت‌دار این سازمان است و از ابتدای اجرای طرح پرداخت تسهیلات ضروری – از ابتدای سال ۹۹ – تاکنون بیش از ۶۵۰ هزار فقره تسهیلات به بازنشستگان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات ضروری ویژه بازنشستگان و مستمری‌بگیران در سال جاری در شش مرحله پرداخت تسهیلات خواهد شد، افزود: سازمان تامین‌اجتماعی در سال ۱۴۰۱با افزایش ۷۰ درصدی مبلغ وام نسبت به سال گذشته، رقم ریالی این تسهیلات را از ۷ میلیون به ۱۲ میلیون تومان رسانده و تاکنون در مرحله نخست این طرح در سال جاری ۵۰ هزار و ۷۳۰ فقره تسهیلات به بازنشستگان و مستمری‌بگیران واجد شرایط، پرداخت شده است.

اسفندیاری با بیان اینکه ثبت‌نام متقاضیان تسهیلات ۱۲ میلیون تومانی توسط کانون‌های بازنشستگی و به صورت کاملاً غیرحضوری انجام می‌شود؛ خاطرنشان کرد: در سال جاری در مجموع ۴۱۶ هزار نفر از بازنشستگان و مستمری‌بگیران از این تسهیلات بهره‌مند خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه مسائل معیشتی و مشکلات اقتصادی و رفع نیازهای این افراد از دغدغه‌های مهم سازمان تأمین‌اجتماعی است، یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تا پایان سال و در مراحل بعدی پرداخت تسهیلات، تعداد ۳۶۵ هزار نفر دیگر از بازنشستگان و مستمری‌بگیران این تسهیلات را دریافت می‌کنند.

اسفندیاری به تفاهم‌نامه این سازمان با بانک رفاه کارگران و کارمزد چهار درصد تسهیلات اعطایی به مستمری‌بگیران با بازپرداخت ۲۴ ماهه اشاره کرد و یادآور شد: سیاست‌های حمایتی با هدف بهبود وضعیت جامعه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی همچنان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در سنوات گذشته ۳۰ درصد هزینه بیمه تکمیلی بازنشستگان توسط سازمان تأمین‌اجتماعی پرداخت می‌شد، تأکید کرد: در حال حاضر ۵۰ درصد از حق بیمه تکمیلی بازنشستگان توسط این سازمان تقبل شده و پرداخت می‌شود و خدمات تحت پوشش بیمه تکمیلی نیز نسبت به سال گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار شده است.

اسفندیاری با اشاره به آغاز مجدد طرح کرامت رضوی در سال جاری گفت: از اوایل تیر ماه اعزام بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی به زیارت امام رضا (علیه‌السلام) در قالب طرح « کرامت رضوی » آغاز شده و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و در راستای مسائل رفاهی و تقویت سلامت و نشاط روحی بیش از ۱۰۰ هزار نفر از این افراد به همراه همسرانشان به این سفر اعزام خواهند شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی به ارائه ۱۸ نوع خدمات بیمه‌ای و درمانی به جامعه هدف تحت پوشش این سازمان اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات درمان بستری رایگان به بیمه‌شدگان بالای ۶۵ سال در تمامی مراکز درمانی دولتی طرف قرارداد از دیگر اقدامات این سازمان است.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، وی با بیان اینکه بخش درمان سازمان تأمین‌اجتماعی با ۳۹۳ مرکز درمانی و بیش از ۱۰ هزار تخت فعال در حال ارائه خدمات به مخاطبان و بازنشستگان است، اذعان کرد: بیش از ۳۰ درصد مراجعان مراکز درمانی سرپایی این سازمان بالای ۶۵ سال سن دارند.

اسفندیاری همچنین به اجرای طرح تحول درمان و راه‌اندازی کلینیک‌های دیابت و فشار خون با استفاده از ظرفیت‌های موجود مراکز درمانی ملکی اشاره و خاطرنشان کرد: سازمان تأمین‌اجتماعی با آموزش ۵۰۰ پرستار، ۹۲ کارشناس تغذیه و ۴۰۰ پزشک عمومی در حال اجرای این طرح در جهت خدمت‌رسانی و تکریم مراجعان و بازنشستگان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
0
0
پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۰۹:۱۱
سلام.اینجانب مرتضی میرزابابایی در مورد پرداخت نکردن وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن از دیوان عدالت اداری علیه بانک رفاه کارگران کد 974 شهرگلستان جاده تهران ساوه و بانک صادرات نسیم شهر بهارستان شکایت کرده ام ولی متاسفانه شعبه 3 دیوان عدالت اداری به بهانه مختلف شکایت بنده را رد کرده است چرا؟
از جناب آقای حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه درخواست رسیدگی دارم.
از رئیس محترم رئیس کل دیوان عدالت اداری درخواست رسیدگی دارم.
درضمن شماره بایگانی شعبه 0100770 دیوان عدالت اداری می باشد.
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
0
0
که متاسفانه مسئولین بانک ها در این مدت 6 ماه به بازنشستگان تامین اجتماعی هم وام بدون ضامی ندادند، خودداری کردند و هنوز هم خودداری می کنند و هیچ کسی هم تاکنون پاسخگو و جوابگو نبوده است و نیست چرا؟
و رئیس جمهور، وزیر امور اقتصاد و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، مسئولان و نمایندگان مجلس تاکنون متاسفانه سکوت اختیار کرده اند چرا؟
بازنشستگان تامین اجتماعی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
0
1
کثافت ها و نکبت ها - بجای این دغل بازی ها و شارلان تان بازی و انحراف افکار عمومی مردم ( فورا ) افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را بر اساس قانون مصوب شورای عالی کار ( 38 /. + 5150000 ریال ) را اجرا بکنید و ضمنا 25 /. افزایش حقوق همسان سازی باقی مانده که از سال قبل همچنان بلاتکلیف مانده است را فورا بدهید .
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
0
0
مسئولین بانک‌ها به علت عملکرد و رفتار دوگانه و پرداخت نکردن وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی باید در دادگاه محاکمه شوند.
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
0
0
پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ ۱۹:۴۵:۱۰
که متاسفانه مسئولین بانک ها در این مدت 6 ماه به بازنشستگان تامین اجتماعی هم وام بدون ضامی ندادند، خودداری کردند و هنوز هم خودداری می کنند و هیچ کسی هم تاکنون پاسخگو و جوابگو نبوده است و نیست چرا؟
و رئیس جمهور، وزیر امور اقتصاد و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، مسئولان و نمایندگان مجلس تاکنون متاسفانه سکوت اختیار کرده اند چرا؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
0
1
بازنشستگان صدقه نمی خواهند . حق و حقوق واقعی خودشان را بدهید . افزایش 38 /. + 5150000 ریال را و همسان سازی 25 /. باقیمانده را .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
0
0
۱۴۰۰-۱۲-۲۴ ۱۳:۵۵

مدیرعامل بانک رفاه کارگران:
پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن در اسرع وقت انجام می‌شود
مدیرعامل بانک رفاه کارگران در روزهای پایانی سال از برخی شعب در تهران بازدید و ضمن گفت‌وگو با تعدادی از مشتریان، بر پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن در اسرع وقت تأکید کرد.

۱۴۰۰-۱۲-۲۴ ۱۳:۵۵

بسمه تعالی درپاسخ به رئیس جمهور درپاسخ به وزیر امور اقتصاد و دارایی درپاسخ به رئیس کل بانک مرکزی با اینکه از 10 بهمن ماه 1400 تاکنون هر روز چندین بار در باره وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن در رسانه ها علیه بانک ها شکایت و اعتراض می کنیم ولی متاسفانه هیچ کس هم هیچ اقدامی، پیگیری، بررسی و رسیدگی نکرده است چرا؟


با اینکه رئیس جمهور در تاریخ 27 دی ماه 1400 پرداخت وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن اعلام کرده است ولی متاسفانه در عمل خبری از پرداخت وام بدون ضامن به بازنشستگان تامین تامین اجتماعی نیست چرا؟ و مسئولان و نمایندگان مجلس هم هیچ اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟ قرار بود با دستور رئیس جمهور بانک ها به بازنشستگان تامین تامین اجتماعی وام 50 تا 100 میلیون تومانی به دهد ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟ نهم بهمن امسال وزیر اقتصاد دستور پرداخت وام بدون ضامن تا سقف صد میلیون تومان را صادر کرد ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری پرداخت وام بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی نیست چرا؟

۱۴۰۱/۰۱/۰۱ ۱۷:۰۴ قرار بود با دستور رئیس جمهور بانک ها به بازنشستگان تامین تامین اجتماعی وام 50 تا 100 میلیون تومانی به دهد ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟

و این در حالی است که متاسفانه تاکنون هیچ بازنشسته‌ای تامین اجتماعی موفق به دریافت وام مبلغ 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن از بانک رفاه کارگران وغیره نشده است


از رئیس محترم سازمان تامین اجتماعی تقاضا داریم حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از بانک ها رفاه کارگران به بانک ها دیگر انتقال دهد چون به خاطر که بانک ها رفاه کارگران متاسفانه هیچ تسهیلات وام های ضروری و وام 50 الی 100 میلیون تومانی بدون ضامن را به بازنشستگان تامین اجتماعی نمی دهند.
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
0
0
وکسی هم متاسفانه تاکنون پاسخگو نیست چرا؟
۱۷:۰۶ ۰۸ مرداد ۱۴۰۱
مسئولین بانک‌ها برای پرداخت وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی از بهمن ماه سال 1400 تاکنون سنگ‌اندازی می‌کنند چرا؟
وکسی هم متاسفانه تاکنون پاسخگو نیست چرا؟
اعتراض
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
0
0
۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶
پرداخت تسهیلات ضروری به بیش از ۵۰ هزار بازنشسته و مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت تسهیلات ضروری به بیش از ۵۰ هزار بازنشسته و مستمری‌بگیر تأمین‌اجتماعی خبر داد.
و این در حالی است که مسئولین بانک ها از بهمن ماه سال 1400 تاکنون وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن را به بازنشستگان تامین اجتماعی ندادند، خودداری کردند و هنوز هم خودداری می کنند چرا؟
و دراین مدت 6 ماه و 8 روز کسی هم پاسخگو نیست چرا؟
بازنشستگان تامین اجتماعی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
0
0
کدام وام ؟ کدام کشک ؟ کدام دوغ ؟ خدا لعنت تان بکند که اینقدر دروغ می گویید . شما جیب ما را نزنید وام توی سرتان بخورد
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: