کد خبر: ۹۲۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
تعداد بازدید: ۳۷۱
دستورکار هفته آینده مجلس شورای اسلامی اعلام شد که بر اساس آن حمید سجادی برای پاسخ به سوال نمایندگان به پارلمان می‌رود و طرح شفافیت قوای سه‌گانه نیز بررسی خواهد شد.

دستورکار هفته آینده مجلس/ از بررسی طرح شفافیت قوا تا سوال از وزیر ورزشبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، دستور کار نمایندگان مجلس برای جلسات صحن علنی در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه مورخ  نهم، یازدهم و دوازدهم مرداد اعلام شد.

وکلای ملت در جلسات صحن علنی هفته آتی گزارش کمیسیون آموزش در مورد طرح تامین نیروی انسانی آموزش و پرورش را استماع و بررسی می‌کنند.

گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین
صندوق های بازنشستگی
 نیز در دستور کار نمایندگان مجلس قرار دارد.

همچنین کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها درمورد طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه و دستگاه های اجرایی و سایر نهادها گزارش خواهد داد.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان نیز برای پاسخ به سوال احمد راستینه عضو کمیسیون فرهنگی و تعدادی دیگر از نمایندگان مجلس روز سه شنبه (11 مردادماه) به پارلمان می‌رود.

متن کامل دستور کار هفتگی مجلس را  اینجا :        بخوانید.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: