کد خبر: ۹۲۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
تعداد بازدید: ۳۵۶
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به خاطر جذب نشدن مهاجم خارجی مد نظرش، از مدیران این باشگاه ناراحت است.

خشم یحیی از مدیران پرسپولیس!به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا:نزدیک به شش هفته است که مدیران باشگاه پرسپولیس بر اساس اعلام نیاز یحیی گل‌محمدی به دنبال جذب یک مهاجم خارجی هستند تا ضعف خط حمله سرخ‌ها برای لیگ بیست‌ودوم برطرف شود اما در این میان برخی مشکلات اجازه نداده پرسپولیسی‌ها با گزینه‌های مد نظر خود وارد مرحله عقد قرارداد شوند.

شاید بتوان گفت کاسیانو نزدیک‌ترین گزینه هفته‌های اخیر بود تا به پرسپولیس بپیوندد اما مشکلات در انتقال پول و برخی مسائل دیگر باعث شد پرسپولیسی‌ها در جذب این مهاجم برزیلی موفق نباشند. در کنار این بازیکن، گل‌محمدی نام چند مهاجم دیگر را هم در اختیار مدیران باشگاه قرار داده تا برای جذب حداقل یکی از آن‌ها اقدام شود اما مدیران پرسپولیس در این کار هنوز موفق نبوده تا این موضوع باعث ناراحتی یحیی گل‌محمدی شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که به خوبی از نقاط ضعف تیمش آگاه است، در روزهای ابتدایی نقل وانتقالات سعی کرد خط دروازه، دفاع و هافبک تیمش را تقویت کند و حالا به دنبال این است تا با جذب یک مهاجم گلزن، مشکلات خط حمله تیمش را بطرف کند اما هزینه بالای برخی مهاجمان خارجی مد نظر گل‌محمدی باعث شده باشگاه نتواند آن‌ها را جذب کند.

گل‌محمدی که از عملکرد باشگاه برای جذب مهاجم خارجی بسیار ناراحت است، در آخرین مصاحبه خود به ایسنا گفت: یک مهاجم خارجی که در نیم‌فصل قبل هم به دنبالش بودیم و دیگر همه اسمش را می‌دانند، بعد از پایان فصل قبل به باشگاه معرفی کردم. سه هفته پیش با او توافق شده بود و قرار بود بیاید اما باشگاه گفت برای انتقال پول مشکل داریم و بعد از آن هم آن‌قدر زمان از دست رفت که این بازیکن در تمرینات تیمش مصدوم شد و بعد از مشورت با کادر پزشکی به این نتیجه رسیدیم که با این شرایط نمی‌تواند به تیم کمکی بکند. هم‌چنین قرار بود گادوین منشا جذب شود و خود او هم علاقمند به پیوستن به پرسپولیس بود اما با وجود این که از رقم درخواستی خود پایین هم آمده بود نمی‌دانم چرا اینقدر راحت او را از دست دادیم.

این اظهارات نشان می‌دهد، اواضاع روابط میان مدیران و کادر فنی پرسپولیس آنقدرها هم بر وفق مراد نیست. یحیی نگران ضعف‌های تیمش در خط حمله است و مدیران پرسپولیس هم توانایی مالی لازم برای پرداخت دستمزد مهاجم مد نظر یحیی را ندارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: