کد خبر: ۹۲۶۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
تعداد بازدید: ۱۳۱
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: سازمان فرهنگ و ارتباطات در سال‌های گذشته دارای برنامه کاری دقیق و مشخصی نبوده و سفیران فرهنگی ما در کشورهای مختلف نیز شخصیت‌های فرهنگی نبوده‌اند.

انتقاد نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از عملکرد سازمان فرهنگ و ارتباطاتبه گزارش خبرداغ ، بیژن نوباوه وطن نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با  فارس با انتقاد از سازمان فرهنگ و ارتباطات گفت: سازمان فرهنگ و ارتباطات تاکنون نتوانسته در قد و قامت نظام جمهوری اسلامی ایران عمل کند.

وی افزود: سفیران فرهنگی ما در قالب این سازمان در کشورهای مختلف شخصیت‌های فرهنگی نیستند و به توصیه‌ این نهاد و آن سازمان در این جایگاه  قرار گرفته‌اند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: سازمان فرهنگ و ارتباطات در سال‌های گذشته برنامه کاری دقیقی و مشخصی نداشته و ما در مجلس برنامه کاری دقیقی را از آنها دریافت نکرده‌ایم.

نوباوه خاطرنشان کرد: انقلاب ما در اصل یک انقلاب فرهنگی است و ما باید بتوانیم پیام انقلاب‌مان را به دنیا صادر کنیم اما سازمان فرهنگ و ارتباطات تاکنون نتوانسته این کار را به درستی انجام دهد.

وی در پایان گفت: باید بگویم که این سازمان عملکرد موفقی تاکنون نداشته و انتقادات زیادی به آن وارد است.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: