کد خبر: ۹۲۶۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
تعداد بازدید: ۸۵۵
کنفدراسیون فوتبال آسیا به معرفی بمب های نقل و انتقالات تابستانی در فوتبال غرب آسیا پرداخت.

به گزارش خبرداغ به نقل از فارس: سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به معرفی انتقال های جنجالی و به اصلاح بمب در فوتبال غرب آسیا پرداخته است.

سایت AFC در بررسی بمب های نقل و انتقالات تابستانی لیگ فوتبال کشورمان نوشت: پرسپولیس بعد از ناکامی در قهرمانی دوباره در لیگ ایران و مغلوب شدن مقابل استقلال رقیب سنتی اش دست به کار شد و علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران را از باشگاه آنتورپ بلژیک به خدمت گرفت.

بمب‌ استقلال و پرسپولیس از دید AFC

همچنین پرسپولیس خط دفاعش را با جذب مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی پوش ایرانی باشگاه شنزن چین  و جذب دانیال اسماعیل پور مدافع سپاهان تقویت کرد.

بمب‌ استقلال و پرسپولیس از دید AFC

در مقابل استقلال رقیب سنتی پرسپولیس موفق شد کاوه رضایی را از لیگ بلژیک جذب کند. همچمنین فولاد خوزستان که این روزها خود را برای حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2022 آماده می کند فرشید اسماعیلی را از العربی قطر به خدمت گرفت. احسان پهلوان و سعید آقایی دیگر خریدهای فولاد به شمار می آیند.

بمب‌ استقلال و پرسپولیس از دید AFC

سایت AFC در بررسی بمب های نقل و انتقالات تابستانی در امارات نام فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال که به اتحاد کلباء منتقل شد را در این لیست آورد و نوشت: باشگاه اتحاد کلباء فرهاد مجیدی مربی ایرانی را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرد. مجیدی بعد از درخشش به عنوان بازیکن با پیراهن تیم های الوصل و العین دوباره به لیگ امارات برگشت. مجیدی به همراه العین سابقه قهرمانی در آسیا در فصل 2002-2003 را دارد.

بمب‌ استقلال و پرسپولیس از دید AFC

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: