کد خبر: ۹۲۶۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵
تعداد بازدید: ۳۶۱
پناهیان گفت: شاید برخی از خانم هایی که در دانشگاه ها پوشش کاملی ندارند، افرادی باشند که به امور دینی معتقد هستند و قصد ندارند بی دینی کنند ولی سبک زندگی غیر مسئولانه باعث این پوشش شده است.

پناهیان: بی حجابی برخی خانم‌ها در دانشگاه به دلیل سبک زندگی غیرمسئولانه استبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: حجت الاسلام پناهیان گفت: شاید برخی از خانم هایی که در دانشگاه ها پوشش کاملی ندارند، افرادی باشند که به امور دینی معتقد هستند و قصد ندارند بی دینی کنند ولی سبک زندگی غیر مسئولانه باعث این پوشش شده است.

حجت الاسلام علیرضا پناهیان در نشست اتحادیه دفتر تحکیم وحدت با تاکید بر کار تشکیلاتی در عرصه اقتصاد گفت: در عرصه اقتصاد کار جمعی انجام دهید و این کار با ایجاد تعاونی های مردمی قابل انجام است.

پناهیان با نهی انتخاب افراد از بالا به پایین عنوان کرد: از بالا به پایین لیست بستن اشتباه است و این روش از پایین به بالا انتخاب شدن که در اتحادیه دفتر تحکیم هست‌ کم نظیر است و ما این روش را قبول داریم و این روش برتر از روش‌های از بالا به پایین است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به مسئله حجاب در دانشگاه ها گفت: شاید بعضی از خانم هایی که در دانشگاه ها پوشش کاملی ندارند، افرادی باشند که به امور دینی معتقد هستند و قصد ندارند بی دینی کنند ولی سبک زندگی غیر مسئولانه باعث این پوشش شده است.

وی در ادامه افزود: حجاب صرفا مسئله دینی نیست بلکه مسئله اجتماعی بوده و قانون نیز بر پایه مسائل اجتماعی است.

باندهای مافیای اقتصادی و رانت خواری برخی مسئولین باعث بروز مشکلات اقتصادی شده است

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به ایجاد تعاونی های مردمی در کشور افزود: فرهنگ تعاونی در کشور ما هنوز راه نیفتاده ولی باید به کمک تشکل های دانشجویی آن را انجام دهیم.

وی در ادامه افزود: تصدی‌گری دولت اگر به نفع تعاونی ها و کار مردمی کاهش پیدا کند، قدرت دولت مردمی نیز افزایش پیدا می‌کند. اقتصاد هر چه دولتی تر باشد جای رانت ‌خواری را باز می کند و باعث امضاهای طلایی می‌شود که همین باعث ایجاد رانت‌خواری می شود.

پناهیان با اشاره به دلیل مشکلات اقتصادی در دولت های گذشته گفت: باندهای مافیای اقتصادی و رانت خواری برخی مسئولین باعث بروز مشکلات امروز کشور شده است.

وی افزود: برخی احساس می کنند علت شکست امیرالمومنین تبلیغات معاویه علیه وی بود؛ امااینطور نیست، مردم برای زندگی مسئولانه جمعی حاضر نشدند.

پناهیان گفت: معرفی ولایت در غدیر یعنی پذیرش مسئولیت اجتماعی مردم. مردم سالاری بدون کار جمعی امکام پذیر نیست. انقلابی بودن مسئولان کافی نیست، مسئول باید معتقد به مردم سالاری باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: