کد خبر: ۹۲۶۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳
تعداد بازدید: ۲۷۷
علیرضا شهرکی اظهار کرد: از روز گذشته بارندگی هشت شهرستان و ۳۵ روستای جنوب استان را گرفتار سیلاب کرده است. خدمات رسانی به روستا‌ها با قوت تداوم دارد.

هشت شهرستان و ۳۵ روستا در سیستان و بلوچستان گرفتار سیلاب شده‌اندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: از روز گذشته بارندگی شدید، ۸ شهرستان و ۳۵ روستای جنوب استان را گرفتار سیلاب کرده است.

علیرضا شهرکی اظهار کرد: از روز گذشته بارندگی هشت شهرستان و ۳۵ روستای جنوب استان را گرفتار سیلاب کرده است. خدمات رسانی به روستا‌ها با قوت تداوم دارد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان بیان کرد: فعالیت این سامانه بارشی که اکثر نقاط سیستان و بلوچستان را در بر می‌گیرد تا اواخر هفته جاری با شدت کمتر تداوم دارد.

شهرکی افزود: با توجه به هشدار‌های دریایی و مواج شدن دریا از فعالیت تمامی صیادان بنادر جنوبی سیستان و بلوچستان تا پایان هفته جلوگیری به عمل می‌آید و ادارات کل شیلات و بنادر و دریانوردی استان در این زمینه اطلاع رسانی و فرمانداری‌ها نیز موضوع را پیگیری و رصد می‌کنند.

وی تصریح کرد: تیم‌های امدادی و خدمات رسان همچون برق، آب و ارتباطات در مناطق آسیب‌پذیر حضور یافته تا در صورت بحران و بروز خسارت در کوتاه‌ترین زمان ممکن به رفع مشکل اقدام کنند.

شهرکی با بیان اینکه هیچگونه خسارت جانی تا این لحظه گرارش نشده، بیان کرد: چند مورد گرفتار شدن خودرو‌ها و کودکان را در سیلاب داشتیم که با کمک نیرو‌های امدادی نجات یافتند، تلاش نیرو‌های راهداری برای بازگشایی مسیر‌های مسدود شده نیز ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: