کد خبر: ۹۲۵۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
تعداد بازدید: ۱۶۶
سرپرست مس کرمان درباره آخرین شرایط تیمش توضیحاتی ارائه داد.

جهرمی: پیدا کردن زمین با کیفیت تمرینی در تهران سخت استبه گزارش خبرداغ ، حجت جهرمی در گفتگو با ایلنا، در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال مس کرمان در تهران اظهار داشت: به دلیل حضور در ایفمارک در تهران حاضر شدیم و من از چند روز قبل در تهران حضور دارم تا بتوانم یک زمین تمرین مناسب برای تیم پیدا کنم. اما متاسفانه به دلیل حضور اکثر تیم‌ها در تهران(برای ایفمارک) چنین شرایطی کمی سخت است. 

وی افزود: متاسفانه کیفیت زمین چمن راه آهن اکباتان خیلی خوب نیست. البته برنامه اردویی ما طوری است که در اردوی تهران خیلی قصد نداریم روی زمین کار کنیم. بیشتر به دنبال برگزاری بازیهای دوستانه بودیم که خداراشکر آنها در زمین با کیفیت بالا انجام خواهد شد.

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در خصوص نیمه تمام ماندن بازی تدارکاتی این تیم مقابل گل‌گهر تصریح کرد: این بازی به لحاظ کیفی خوب بود؛ اما قضاوت داور در سطح این مسابقه نبود. به هر حال هر دو تیم هم استانی هستیم و اگر حواشی به وجود آمده باید فراموش کنیم و به لیگ برتر فکر کنیم. اما بعضی موارد از سوی تیم دیگر رخ داد، که خیلی زیبنده نبود. انصافاً آقای قلعه نویی روی نیمکت نشسته بود و کاری به این حواشی نداشت. باز هم تاکید می‌کنم کیفیت داوری در سطح این مسابقه نبود.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: