کد خبر: ۹۲۵۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
تعداد بازدید: ۱۳۱
بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان ایران گفت: گلم مقابل تاجیکستان و استفاده از سرتوپ برای فریب مدافع رقیب، صحنه زیبایی بود که در خاطرات خوبم ثبت شد.

فروزنده: گلم مقابل تاجیکستان جز خاطرات خوبم از مسابقات کافا شد/ نایب قهرمانی با 7 روز اردو نتیجه خوبی استبه گزارش خبرداغ ، هستی فروزنده در گفتگو با ایلنا، پیرامون نایب قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان ایران در مسابقات کافا اظهار داشت: خداراشکر تیم ملی توانست در این مسابقات بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارد و در نهایت نایب قهرمان شدیم. هر چند فکر می‌کنم استعداد و توانایی بازیکنان ما بیشتر است؛ اما  با توجه به مصدومیت و غیبت بعضی بازیکنان کم تجربه همچنین تنها هفت روز اردو نتیجه خوبی بود. هر چند ما باید تلاش کنیم در آینده بهتر از این هم ظاهر شویم.

وی در پاسخ به این سوال که اعتماد کادرفنی به او و سیستم بازی چقدر در ارائه استعدادش در تیم ملی تاثیرگذار بود، گفت: ابتدا باید از کادرفنی بابت انتخاب و اعتمادشان تشکر کنم. به هر حال مدت ها بود که تیم ملی بانوان در مسابقات بین المللی شرکت نکرده بود و قطعا آرزوی هر بازیکنی  بازی در تیم ملی است. این فرصت در مسابقات کافا برایم پیش آمد و سعی کردم با تمام توان پیش در میدان ظاهر شوم. خدا راشکر در این تورنمنت توانستم خوب گلزنی کنم.

بازیکن تیم ملی فوتبال در خصوص اینکه بازی در سن هفده سالگی در میادین بین‌المللی استرس‌زا نیست، گفت: به عنوان بازیکن حرفه‌ای وظیفه دارم روی تمرین و بازی متمرکز باشم. ضمن اینکه به همراه شهرداری سیرجان قبلا در مسابقات لیگ قهرمانان بانوان آسیا شرکت کرده بودم.

فروزنده در پاسخ به اینکه گل او مقابل تاجیکستان زیبا بود، عنوان کرد: وقتی تیمی برنده می شود نتیجه زحمت بازیکنان و تلاش کل اعضای تیم است. به هر حال طبق پست بازیکنان وظایفی در زمین دارند. سیستم تیم ملی در این مسابقات طوری بود که خدا راشکر موقعیت های خوبی داشتم و توانستم استفاده کنم.  فکر می‌کنم گلم مقابل تاجیکستان و استفاده از سرتوپ برای فریب مدافع رقیب، صحنه زیبایی بود که در خاطرات خوبم ثبت شد.

وی با اشاره به بازی ازبکستان گفت: ازبکستان مدت هاست که اردوی آماده‌سازی برگزار می کند و با برگزاری بازی‌های دوستانه متنوع، آمادگی و هماهنگی بازیکنانش را افزایش داده است. باید قبول کنیم برای تقابل با چنین تیمی نیازمند حداقل روند آماده‌سازی مشابه هستیم. اگر چه همه بازیکنان با تمام وجود تلاش کردند و فکر نمی‌کنم یک گل اختلاف زیادی باشد. انشاالله با تداوم تمرینات و اردوها همچنین زحمات کل اعضای تیم در مسابقات بعدی بهتر ظاهر شویم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: