کد خبر: ۹۲۵۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷
تعداد بازدید: ۲۰۷
کریستیانو رونالدو در حال بازگشت به انگلیس است تا در مورد آینده‌اش با منچستریونایتد مذاکره کند.

رونالدو در یک قدمی بازگشت به منچستریونایتدبه گزارش خبرداغ به نقل از طرفداری: کریستیانو رونالدو در حال بازگشت به انگلیس است تا در مورد آینده‌اش با منچستریونایتد مذاکره کند.

به گزارش اتلتیک، رونالدو پس از غیبت در تور پیش فصل تایلند و استرالیا به دلایل خانوادگی، هنوز فرصت کار کردن زیر نظر اریک تن هاخ را به دست نیاورده است. قرار است این بازیکن ۳۷ ساله در روز دوشنبه در منچستر حاضر شود و با باشگاه صحبت کند. او پیش از این به باشگاه اطلاع داده بود که مایل است در صورت از راه رسیدن پیشنهادی مناسب، اولدترافورد را در تابستان امسال ترک کند.

منچستریونایتد همچنان تاکید دارد که رونالدو فروشی نیست و قرار است عنصر مهمی از ترکیب تیم در فصل ۲۳-۲۰۲۲ باشد. در این مقطع هنوز مشخص نیست آیا رونالدو در روز سه شنبه با تیم تمرین خواهد کرد یا نه ولی انتظار می‌رود طی روزهای پیش رو به صورت چهره به چهره با تن هاخ صحبت کند. در اولدترافورد این باور وجود دارد که بازگشت او نشانه مثبتی است.

منابع پیرامون ماجرا مدعی هستند که احتمال ماندن رونالدو در منچستریونایتد رو به افزایش است ولی هنوز وضوح لازم در این رابطه وجود ندارد. بازیکنان یونایتد در روز دوشنبه پس از بازگشت از تور پیش فصل استراحت کردند ولی از روز سه شنبه تمرینات را از سر خواهند گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: