کد خبر: ۹۲۵۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴
تعداد بازدید: ۱۵۵
گسترش دامنه فرایند های کنترل مصالح ساختمانی و تصویب کنترل و استاندارد سازی مصالح تاسیسات برق و مکانیک در مبادی عرضه و مصرف از ابتدا شهریور سال ۱۴۰۱ اجرایی می شود.

کنترل مصالح ساختمانی و استاندار سازی مصالح تاسیسات برق و مکانیکبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، امسال نخستين جلسه کمیته فني و استاندارد مصالح منطقه آزاد کیش، با حضور رئيس و اعضاي اين كميته، پنجشنبه ٣٠ تير در سازمان برگزار شد.

مصوبات جديد با بررسی پیشنهادات اصلاحی طبق مصوبات قبلي كه در خصوص ورود مصالح و کنترل در مبادی تولید و مصرف بتن و آسفالت بود تصويب و ابلاغ شد.

مصوبات جديد جهت گسترش دامنه فرآیندهای کنترلی مصالح و ابزازهاي اصلی تاسیسات برق و مکانیک در مبا‌دی عرضه و مصرف و ایجاد فضای لازم برای افزایش آزمايشگاه هاي کنترل کیفی مورد تایید استاندارد پيش بيني شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: