کد خبر: ۹۲۵۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
تعداد بازدید: ۱۸۹
مهلت جدید انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی از امروز آغاز شد و تا روز دوشنبه سوم مرداد ماه ادامه دارد.

آغاز مهلت جدید انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزادبه گزارش خبرداغ  و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ که براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند و علاقه مند به انتخاب رشته/محل های دایر در دانشگاه آزاد اسلامی هستند، می توانند با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه سازمان سنجش تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه سوم مرداد با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

به داوطلبان توصیه شده است ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته / محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

داوطلبانی که در فرصت اولیه نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند، نیز در این مدت در صورت تمایل می توانند نسبت به ویرایش رشته محل های انتخابی خود اقدام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: