کد خبر: ۹۲۵۵۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
تعداد بازدید: ۴۵۰
بازیکن سابق استقلال گفت: از خودم مطمئنم که با هیچ رسانه‌ای به جز شما صحبتی نکردم اما از طرف من مصاحبه منتشر می‌کنند. انتشار اخبار نادرست به ضرر فوتبال کشور است.

مرادی: با استقلال فسخ کردمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا: زکریا مرادی در خصوص آخرین شرایط همکاری‌اش با تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: چند دقیقه دقیقه قبل در باشگاه استقلال حاضر شدم و رضایتنامه ام را دریافت کردم. با توجه به اینکه تحت قرارداد باشگاه بودم طبق قانون باید منتظر اعلام نظر سرمربی و باشگاه می ماندم.

وی در پاسخ به این سوال که از چه تیم‌هایی پیشنهاد دارد، تصریح کرد: از نظر اخلاقی و حرفه‌ای درست نیست که بخواهم نام تیمی را ببرم. اما چند تیم لیگ برتری پیشنهاداتشان را برایم ارسال کردند که به دلیل قراردادم با استقلال منتظر تعیین تکلیفم بودم. بعد از این مذاکراتم را شروع می کنم. تا ببینیم خدا برای ما چه می خواهد.

بازیکن تیم فوتبال استقلال با اشاره به بعضی مطالب نادرست که علیه بازیکنان در فصل نقل و انتقالات منتشر می شود تصریح کرد: نمی دانم منشا این اخبار کجاست و درباره دیگران نمی توانم اظهار نظر کنم. اما از خودم مطمئنم که با هیچ رسانه‌ای به جز شما صحبتی نکردم اما از طرف من مصاحبه منتشر می کنند. انتشار اخبار نادرست به ضرر فوتبال کشور است. واقعاً در این مدت تمرکزم روی تمرینات اختصاصی ام بود چون بعد از بازگشت از خدمت سربازی قصد دارم استعدادم را نشان بدهم و در لیگ برتر بازی خوبی به نمایش بگذارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: