کد خبر: ۹۲۵۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵
تعداد بازدید: ۱۸۱
رابرت مالی در توییتر نوشت: «فکر می‌کنم اینکه ایران در وضعیتی است که می‌خواهد بر خلاف موضع قبلی خود مبنی بر بی‌طرفی در درگیری میان اوکراین و روسیه به روسیه پهپاد بفروشد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.»

رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا: ایران قصد دارد بر خلاف موضع قبلی خود مبنی بر بی‌طرفی در درگیری میان اوکراین و روسیه به مسکو پهپاد بفروشد / تهران می‌تواند یا به دنبال وابستگی نسبی به مسکو باشد یا با بازگشت به توافق روابط اقتصادی نرمال‌تری داشته باشدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، «رابرت مالی»، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران امروز چهارشنبه مدعی شد ایران با «بازگشت به توافق هسته‌ای» می‌تواند با دنبال روابط نرمال اقتصادی داشته باشد.

رابرت مالی در توییتر نوشت: «فکر می‌کنم اینکه ایران در وضعیتی است که می‌خواهد بر خلاف موضع قبلی خود مبنی بر بی‌طرفی در درگیری میان اوکراین و روسیه به روسیه پهپاد بفروشد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.»

او در پیامی دیگری نوشت: «ایران اکنون با یک انتخاب روبرو است. می‌تواند به دنبال وابستگی نسبی به روسیه باشد و از فرصت اقتصادی اندکی بهره‌مند باشد یا می‌تواند بازگشت به توافق را انتخاب کرده و روابط اقتصادی نرمال‌تری با همسایگانش، اروپا و سایر نقاط دنیا داشته باشد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
0
0
چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ ۲۳:۳۲:۰۶
آمریکا جنایتکار باز هم به فروش سلاح به امارات ادامه می شود و باید مجازات شود.
آمریکا در جنایات جنگی امارات درجنگ یمن شریک جرم است.
امارات به همراه عربستان سعودی در جنگ یمن از سلاح های آمریکایی استفاده می کند.
به آمریکا توصیه می‌کنیم به ائتلاف متجاوز سعودی سلاح ندهد
به آمریکا توصیه می‌کنیم این کار را انجام ندهد.
ما فکر می‌کنیم که این اقدام بسیار بسیار بدی است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
0
0
هدف آمریکای جنایتکار از بحران‌‌سازی در لیبی، عراق، سوریه، افغانستان، لبنان، منطقه خلیج‌فارس، یمن، اوکراین و... اولا فروش سلاح به نوکران منطقه‌ای‌اش است تا با درآمدهای هنگفت آن بتواند بر مشکلات داخلی وخیم خود فائق آید و ثانیاً بتواند سایه امنی برای رژیم جعلی که در جهنمی که در آن قرار گرفته است ایجاد کند و دزدان سرزمین فلسطین را از سقوط حفظ کند. زهی خیال باطل، این رژیم قطعا رفتنی است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
0
0
سرقت ۳۵ تانکر نفت سوریه توسط ارتش آمریکا/ بایدن بی ادب هم ایران را تحریم می کند شرم آور و تاسف بار است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: