کد خبر: ۹۲۵۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹
تعداد بازدید: ۲۵۳
‏عبدالناصر همتی، رییس کل پیشین بانک مرکزی در توئیتی با اشاره به اینکه مدت هاست که دلار از مبادلات با ترکیه و روسیه حذف شده نوشت: تنوع ارزی خوب است.اما، رفع تحریم واستفاده از بانکداری بین الملل برای کاهش هزینه مبادله و کسب سالانه حداقل۴۰میلیارددلار درآمدنفتی از دست رفته مهم تر است.

همتی: مدت هاست که دلار از مبادلات با ترکیه و روسیه حذف شده / رفع تحریم مهم‌تر است / حداقل ۴۰ میلیارد دلار درآمد نفتی از دست دادیمعبدالناصر همتی، رییس کل پیشین بانک مرکزی در توئیتی با اشاره به اینکه مدت هاست که دلار از مبادلات با ترکیه و روسیه حذف شده نوشت: رفع تحریم مهمتر است.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ؛ وی در این باره نوشت: استفاده از ارزهای ملی خریداران نفت وگازایران سال هاست که برقرار است.

دلارمدت هاست درمبادلات ایران با روسیه و ترکیه استفاده نمی شود. تنوع ارزی خوب است.اما، رفع تحریم واستفاده از بانکداری بین الملل برای کاهش هزینه مبادله و کسب سالانه حداقل۴۰میلیارددلار درآمدنفتی از دست رفته مهم تر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: