کد خبر: ۹۲۵۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸
تعداد بازدید: ۲۰۸
شبکه گسترده ارتشاء از سوی پاسداران گمنام امام زمان شناسایی و منهدم شد.

سپاه ۱۷ نفر از یک شبکه مخفی را دستگیر کردبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: شبکه گسترده ارتشاء از سوی پاسداران گمنام امام زمان شناسایی و منهدم شد.

 

بر اساس اعلام روابط عمومی سپاه انصارالحسین، طی اشراف و اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته از سوی پاسداران گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در سازمان اطلاعات سپاه انصار الحسین علیه السلام استان همدان، شبکه گسترده ارتشاء و اعمال نفوذ غیر قانونی مورد شناسایی قرار گرفته و متلاشی شد. در این اقدام مقتدرانه اطلاعاتی که از شهریور سال گذشته آغاز شد، ۱۷ نفر از مدیران شهرداری و مرتبطین آنها بازداشت و احضار و تحویل دستگاه قضاء داده شدند.

روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) از مردم فهیم استان خواست، اخبار و گزارشات امنیتی خود را را از طریق تلفن ۱۱۴ ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه اطلاع رسانی کنند.

سپاه 17 نفر از یک شبکه مخفی را دستگیر کرد

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: