کد خبر: ۹۲۵۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵
تعداد بازدید: ۳۰۷
مهدی طارمی درباره حضور او و جهانبخش در نهاد ریاست جمهوری شفاف‌سازی کرد.

شفاف‌سازی طارمی درباره حضور در نهاد ریاست جمهوریبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ یکی از اخبار جنجالی پیرامون تیم ملی در چند هفته گذشته ماجرای حضور مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش در نهاد ریاست جمهوری بود. در آن زمان شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه دو ستاره تیم ملی برای تغییر سرمربی صحبت کرده‌اند.

مهدی طارمی در گفت و گو با عادل فردوسی‌پور در خصوص این ماجرا توضیح داد: من در جریان این نیستم که چه کسی با نهاد ریاست جمهوری حرف نزده ولی من صحبتی نکردم.

او در ادامه گفت: قبل از اردوی قطر پسر آقای مخبر به اردو آمدند و گفتند با آقای مخبر جلسه بگذاریم چون ایشان بعد از بازی با عراق در رختکن قول مجوز ماشین به بچه‌ها داده بود. قضیه حضور من و علیرضا جهانبخش در نهاد ریاست جمهوری این بود که رفتیم یکی از دوستان که قبلا در تیم ملی حضور داشت و الآن مدیر کل تشریفات ریاست جمهوری شده را ببینیم و به او تبریک بگوییم.

توضیح طارمی البته عادل فردوسی‌پور را قانع نکرد!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: