کد خبر: ۹۲۴۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴
تعداد بازدید: ۹۶۰
محمدمهدی احمدی در دیدار مقابل پیکان نیز مدافع چپ پرسپولیس است.

معرفی جانشین وحید امیری در پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: محمدمهدی احمدی در دیدار مقابل پیکان نیز مدافع چپ پرسپولیس است.

 

پرسپولیس اگرچه عملکرد رضایت بخشی در نقل و انتقالات داشت اما در چند پست از جمله دفاع چپ بازیکن بزرگسال ندارد و به همین خاطر زمزمه‌هایی مبنی بر استفاده از وحید امیری در این پست دیده می‌شود.

با این حال در غیاب وحید امیری، این محمدمهدی احمدی، مدافع چپ سابق نفت مسجدسلیمان است که در ۲۱ سالگی حالا انتقالی بزرگ را تجربه کرده و امیدوار است در پرسپولیس که کمتر به بازیکنان جوان اعتماد می‌شود، خود را نشان دهد و جایگاهش را پیدا کند.

این بازیکن تا سه فصل آینده در فهرست بزرگسالان پرسپولیس حضور نخواهد داشت و به این ترتیب می‌توان او را خریدی کارآمد دانست که البته باید منتظر ماند و نمایش‌هایش در زمین را تماشا کرد.

 
 معرفی جانشین وحید امیری در پرسپولیس
 معرفی جانشین وحید امیری در پرسپولیس
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: