کد خبر: ۹۲۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲
تعداد بازدید: ۵۵۳
مدافع جوان تیم فوتبال استقلال گفت:‌ با مشکل عجیب و غریبی مواجه شدم و به همین خاطر نتوانستم در روزهای اخیر در تمرینات استقلال حضور داشته باشم.

صد در صد دلم با استقلال بود!به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: مدافع جوان تیم فوتبال استقلال گفت:‌ با مشکل عجیب و غریبی مواجه شدم و به همین خاطر نتوانستم در روزهای اخیر در تمرینات استقلال حضور داشته باشم.

ابوالفضل جلالی پس از قطعی شدن توافق دو باشگاه سایپا و استقلال به منظور تداوم حضور وی در جمع آبی‌ها و طولانی شدن روند این مذاکرات اظهار داشت: دلم کاملا با استقلال بود. خوشبختانه پس از دو هفته مذاکره دو باشگاه استقلال و سایپا این مشکل عجیب و غریب حل شد و الان در خدمت باشگاه بزرگ استقلال هستم.

وی در خصوص کار با ریکادو ساپینتو سرمربی جدید استقلال نیز افزود: نتوانستم در این دو هفته در تمرینات حضور داشته باشم. با بازیکنان در تماس بودم. ساپینتو مربی بزرگی است و دوست دارم هر چه زودتر به تیم اضافه شوم و با او کار کنم.

هافبک جوان استقلال در رابطه با شرایط تیم ملی تاکید کرد:‌ در مورد تیم ملی حرفی ندارم. هر زمان نیاز باشد به عنوان یک سرباز برای وطنم می‌جنگم.

جلالی در رابطه با شانس خود برای حضور در تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: بعد از مصدومیتی که داشتم از امروز با تیم استقلال تمرینات را شروع می‌کنم و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم که با تیم ملی به جام جهانی بروم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: