کد خبر: ۹۲۴۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
تعداد بازدید: ۵۷۵
مدافع سابق استقلال گفت: ریکاردو ساپینتو در برزیل هم بود و نتوانست نتایج خوبی بگیرد!

کنایه سنگین مدافع شاکی استقلال به مربی پرتغالیبه گزارش خبرداغ به نقل از طرفداری: وریا غفوری در نهایت پس از اینکه چندین سال بازوبند کاپیتانی استقلال را به بازو بست، امسال این تیم را ترک کرد. این موضوع خلاف خواسته هواداران و پیشکسوتان استقلال بود و آن ها بارها حمایت خودشان را از کاپیتان آبی ها نشان دادند.

همین مسئله باعث شد با پادوانی تماس بگیریم و برای دقایقی با او هم صحبت شویم. پادوانی که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را دارد و سلامتی اش را هم در این تیم از دست داد، درباره موضوع جدایی وریا غفوری گفت: ابتدا نمی دانستم وریا غفوری چرا کنار گذاشته شده است. هرکسی از من درباره وریا سوال می پرسید می گفتم اصلا چرا او را کنار گذاشتند. شنیدم جدایی وریا غفوری فوتبالی نبوده است.

پادوانی در ادامه صحبت هایش با حمایت از وریا غفوری گفت: ورزشکار یک شهروند است و باید احساسات خود را به مردمش ابراز کند.

پادوانی که فوتبال برزیل را هم دنبال می کند، چندان به سرمربی جدید استقلال خوشبین نیست. البته او ترجیح داد خیلی کوتاه درباره ریکاردو ساپینتو حرف بزند: ریکاردو ساپینتو در برزیل هم بود و نتوانست نتایج خوبی بگیرد!

پادوانی در پایان درباره جدالش با استقلال در دادگاه CAS هم گفت: اتفاق جدیدی رخ نداده است و همچنان منتظر رای دادگاه CAS هستم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: