کد خبر: ۹۲۴۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱
تعداد بازدید: ۶۶۱
عرفان باقری بازیکن تیم استقلال از اردوی تیم ملی جوانان خط خورده است.

پایان کار بازیکن استقلال در تیم ملیبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: عرفان باقری بازیکن تیم استقلال از اردوی تیم ملی جوانان خط خورده است.

او یکی از بازیکنان دعوت شده به اردوی نهایی تیم ملی جوانان برای شرکت در تورنمنت کافا بود اما با تماس سرپرست تیم ملی جوانان از حضور در تمرینات این تیم منع شده است. ظاهرا او به دلیل بی انضباطی و عدم حضور در تمرینات تیم ملی جوانان از اردوی این تیم خط خورده است و در حالی که بعد از غیبت راغب به حضور در تمرینات تیم بود با جدیت صمد مرفاوی مواجه شد و دیگر در اردوی تیم ملی جوانان حاضر نشده است.

تیم ملی جوانان با هدایت صمد مرفاوی خو د را برای حضور در بازی های مقدماتی جام ملت ها آماده می کند اما پیش از حضور در این بازی ها برای تدارک و آماده سازی بیشتر به تورنمنت کافا می رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: