کد خبر: ۹۲۴۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
تعداد بازدید: ۱۷۱
بهادری‌جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت از تصویب بسته پیشنهادی وزارت راه برای ساماندهی بازار مسکن و تغییر در شیوه نرخ‌گذاری خدمات مشاوران املاک خبر داد.

سخنگوی دولت: شیوه نرخ‌گذاری مشاورین املاک تغییر کردبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت گفت: بسته پیشنهادی وزارت راه که برای ساماندهی بازار مسکن ارائه شده بود مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید.

بهادری جهرمی با بیان اینکه در این آیین نامه در حوزه تسریع و اختصاص تسهیلات مسائلی در نظر گرفته شده است افزود: یکی از نکات مهم این آیین نامه تغییر در شیوه نرخ گذاری خدمات مشاورین املاک بود به این صورت که درصدی از ارزش معاملاتی به عنوان حق الزحمه مشاورین املاک در نظر گرفته شود که پس از طی فرایندهای لازم در اتحادیه لازم الاجرا خواهد شد.

سخنگوی دولت در ادامه از بررسی و تصویب لایحه محاسبه اصلاح ارزش مالیات بر ارزش افزوده و همچنین دو آیین نامه به منظور تحقق شعار سال در صنعت آب و برق و صنعت نفت، به عنوان دیگر مصوبات این جلسه خبر داد.

سخنگوی دولت گفت: در این آیین ‎نامه مقرر شد درصدی از ارزش معاملاتی املاک که مطابق قانون مالیات‎ها مشخص می شود، درصدی از همان ارزش به عنوان حق الزحمه مشاوران املاک تعیین شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: