کد خبر: ۹۲۴۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵
تعداد بازدید: ۱۴۵
برانکو تلویحا احتمال حضور احتمالی خود در تیم ملی فوتبال کشومان را رد کرده و می گوید به ایران نمی آید.

چرا بازگشت برانکو به ایران منتفی است؟به گزارش خبرداغ به نقل از طرفداری: برانکو تلویحا احتمال حضور احتمالی خود در تیم ملی فوتبال کشومان را رد کرده و می گوید به ایران نمی آید.

برانکو دلایل بسیار زیادی برای نیامدن به ایران دارد و کسانی که او را می شناسند باید قبل از مطرح شدن نام این سرمربی کروات می دانستند که برانکو، ایران بیا نیست.

دلیل اول، حمایت های بی دریغ برانکو از اسکوچیچ هموطنش در ماه های گذشته بوده و برانکو که اسکوچیچ را بسیار دوست داشت و حمایتش می کرد حاضر نیست در این شرایط جای اسکوچیچ را بگیرد.

دلیل دوم، برخوردهای بدی که در زمینه عملکرد مالیاتی برانکو در ایران شد و برانکو با وجود چند دوره حضور در ایران هنوز ایرانی ها را درباره وعده و وعید هایشان بدعهد می داند.

دلیل سوم این که برانکو حاضر نیست تنها برای نشستن روی نیمکت تیم ملی روی آینده خود در فوتبال حرفه ای قمار کند و نتیجه نگرفتن احتمالی در جام جهانی را منافی با اعتبار خود در مربیگری می داند.

برانکو قرارداد بسیار خوبی با تیم ملی عمان دارد و در این کشور هم بسیار راحت است و حاضر نیست تیم ملی بدون حاشیه و دغدغه عمان را رها کند و وارد فوتبال پرحاشیه ما شود، برای او امروز در پایان کار مربیگری، پول دریافتی برای آینده اش بسیار مهم تر از حضور در جام جهانی است آن هم با تجربه ای که قبلا هم داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: