کد خبر: ۹۲۴۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹
تعداد بازدید: ۳۸۲
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان به ادعاهای مشاور امنیت ملی آمریکا درباره فروش فناوری‌های نوین ایرانی به روسیه واکنش نشان داد.

واكنش سخنگوی وزارت خارجه به ادعای همكارى پهپادى با روسيه: سابقه همکاری با روسیه در حوزه برخی فناوری های نوین به پیش از آغاز جنگ در اوکراین بر می گردد / موضع تهران در قبال جنگ اوکراین کاملا روشن استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: سخنگوی وزارت خارجه کشورمان به ادعاهای مشاور امنیت ملی آمریکا درباره فروش فناوری‌های نوین ایرانی به روسیه واکنش نشان داد.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص اظهارات مشاور امنیت ملی امریکا درباره فروش فناوری های نوین ایرانی به روسیه، تصریح کرد: سابقه همکاری های میان جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در حوزه برخی فناوری های نوین به پیش از آغاز جنگ در اوکراین بر می گردد و در مقطع اخیر هیچ تحول خاصی در این ارتباط رخ نداده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود : موضع جمهوری اسلامی ایران در قبال جنگ اوکراین کاملا روشن است و بارها بصورت رسمی اعلام شده است.

کنعانی در ادامه افزود: ادعای مقام آمریکایی در حالی است که امریکا و اروپایی ها سال ها است کشورهای اشغالگر و متجاوز از جمله در منطقه غرب آسیا را به انباری از سلاح های کشنده متنوع خود تبدیل کرده اند که قطعاً بدون این تسلیحات، تداوم بیش از هفت دهه تجاوز، جنایت و اشغالگری صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی ممکن نبود.

به گزارش ایسنا ، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شده بود که ایران برنامه حمایت نظامی از روسیه را در جنگ اوکراین دارد.

وی گفت: اطلاعاتی در دست داریم که نشان می‌دهد ایران در حال آماده شدن برای آموزش نیروهای روس در این زمینه است.

سالیوان در ادامه افزود: هنوز معلوم نیست که ایران به روسیه پهپادی تحویل داده است یا نه.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
0
0
کمک و حمایت تسلیحات آمریکا، ناتو، اروپا و اسرائیل به اوکراین، 100 درصد عامل اصلی جنگ اوکراین و روسیه بوده است.

۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۰۹:۲۰
رسانه آمریکایی: واشنگتن سلاحی برای مقابله با پهپادهای ایرانی به روسیه دارد/ و این در حالی است که واشنگتن جنایتکار به همراه کشورهای اروپایی و اسرائیل جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در جنگ یمن از ششم فروردین ماه سال 1394 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های وشه ای ائتلاف متجاوز رژیم سعودی را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد..


۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۰۹:۲۰
رسانه آمریکایی: واشنگتن سلاحی برای مقابله با پهپادهای ایرانی به روسیه دارد/ و این در حالی است که واشنگتن جنایتکار به همراه کشورهای اروپایی و با کمک مالی کشورهای عربی جنایتکار در جنگ تحمیلی 8 ساله انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و سلاح شیمیایی صدام را تامین می کرد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
0
0
آمریکا جنایتکار باید به برجام برگردد، نه ایران
آمریکا جنایتکار با خروج از برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: