کد خبر: ۹۲۴۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲
تعداد بازدید: ۱۹۲
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور از راه اندازی پلیس امنیت اخلاقی در راستای برخورد هدفمند و قانونمند با هنجارشکنان خبر داد. وی ادامه داد: خوشبختانه امنیت اخلاقی در تهران با شدت در حال انجام است و اقدامات این حوزه در دیگر استان‌های کشور نیز آغاز خواهد شد.

راه‌اندازی پلیس امنیت اخلاقی در سراسر کشور / در طرح صیانت اخلاقی، برخورد مستمر با هنجارشکنان اخلاقی در دستور کار استرئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور از راه اندازی پلیس امنیت اخلاقی در راستای برخورد هدفمند و قانونمند با هنجارشکنان خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی ظهر امروز شنبه 18 تیر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در قالب ساختار جدید ابلاغی انتظامی که پایال سال گذشته توسط فرمانده کل قوا ابلاغ شد پلیس امنیت اخلاقی در حال راه اندازی است.

به نوشته ایسنا، وی ادامه داد: شورای مرکزی با حضور فرمانده کل و تعدادی از مسئولان تشکیل شده و این شورا به صورت جدی درصدد اتخاذ روش های صحیح برای صیانت از ارزش های جامعه است، خوشبختانه امنیت اخلاقی در تهران با شدت در حال انجام است و اقدامات این حوزه در دیگر استان های کشور نیز آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور با بیان اینکه درطرح صیانت اخلاقی، برخورد هدفمند، قانونمند، روشمند و مستمر با هنجارشکنان اخلاقی در دستور کار قرار می گیرد، تأکید کرد: به طور قطع جامعه از نیروی انتظامی در تزار انقلاب اسلامی انتظار دارد خود به عنوان یک دستگاه انقلابی از ارزش های جامعه حراست و پاسداری کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: