کد خبر: ۹۲۴۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲
تعداد بازدید: ۱۶۲
رئیس اداره محیط زیست مرودشت گفت: در پی دریافت گزارشی از سوی همیاران محیط زیست شهرستان مرودشت مبنی بر مشاهده لاشه دو فرد خرس قهوه‌ای در حوالی باغی در روستای ده دامچه مأموران اجرایی در محل حاضر شدند. سلطانی اظهار داشت: احتمال دارد شکار دو خرس اتفاق افتاده و به نظر می‌رسد یکی از خرس‌ها که زخمی بوده حین فرار از بین رفته و دیگری سوزانده شده است.

 للاشه دو خرس قهوه‌ای در مرودشت پیدا شد / محیط زیست: احتمالا هر دو خرس شکار شده بودند؛ یکی زخمی بوده و حین فرار از بین رفته؛ دیگری هم سوزانده شدهاشه دو خرس قهوه ای که ظاهرا بر اثر شکار غیر مجاز تلف شده اند در روستای ده دامچه مرودشت کشف شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از مهر، رئیس اداره محیط زیست مرودشت گفت: در پی دریافت گزارشی از سوی همیاران محیط زیست شهرستان مرودشت مبنی بر مشاهده لاشه دو فرد خرس قهوه‌ای در حوالی باغی در روستای ده دامچه مأموران اجرایی در محل حاضر شدند.

سلطانی اظهار داشت: احتمال دارد شکار دو خرس اتفاق افتاده و به نظر می‌رسد یکی از خرس‌ها که زخمی بوده حین فرار از بین رفته و دیگری سوزانده شده است.

وی با اشاره به اینکه سوزاندن لاشه شکار یکی از راه‌های از بین بردن اثر جرم توسط شکارچیان غیر مجاز است اضافه کرد: تحقیقات محلی برای یافتن متخلفین ادامه دارد و به محض دریافت اخبار تکمیلی اطلاع رسانی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: