کد خبر: ۹۲۴۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
تعداد بازدید: ۱۱۴
عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ما باید برای ارزش‌های دینی‌مان هم از نظر مادی و هم از نظر معنوی هزینه کنیم و در این راستا باید یارانه و تسهیلات به تولید چادر اختصاص یابد.

باید به تولید چادر در کشور یارانه و تسهیلات اختصاص یابدبه گزارش خبرداغ ، کیومرث سرمدی نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: ما برای ارزش‌های دینی خود باید هم از نظر مادی و هم از نظر معنوی هزینه کنیم.

وی افزود:‌ برای حفظ ارزش‌های دینی با ارشاد و فرهنگ‌سازی در حوزه معنوی و با پرداخت یارانه و تسهیلات در حوزه مادی باید هزینه‌‌ کنیم.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: ما به عنوان یک کشور مسلمان که چادر را بهترین نوع پوشش و حجاب برای بانوان می‌دانیم باید کاری کنیم که اولاً این محصول در داخل کشور تولید شود و دوم اینکه با کیفیت و با قیمت مناسب به دست مردم برسد.

سرمدی خاطرنشان کرد: ما باید با پرداخت یارانه و تسهیلات لازم به تولید چادر نسبت به تقویت تولیدات این بخش اقدام کنیم و به جای واردات به تقویت تولید آن در داخل بپردازیم.

وی افزود: هدف دیگر از پرداخت یارانه و تسهیلات به این بخش این است که این محصول باید همانطور که گفتم ارزان و با کیفیت به دست مصرف‌کنندگان برسد.

به گزارش فارس جمعی از مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی در سامانه «فارس من» ( اینجا) خواستار پرداخت یارانه به تولید چادر شده بودند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: