کد خبر: ۹۲۳۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
تعداد بازدید: ۳۰۰
بازیکن تیم شارلوای بلژیک مدعی شد که نامش در لیست تیم ملی فوتبال ایران بوده است،‌ اما به علت مصدومیت نتوانسته در اردو شرکت کند.

قلم قرمز آزمون روی نام فرمانی/ ادعای همسر قلی‌زاده درباره دعوت به تیم ملی فوتبال ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در روز سی‌ام خرداد سال جاری از سوی فدراسیون فوتبال نام سرمربی جدید و لیست بازیکنان دعوت شده تیم ملی فوتبال ایران رسماً منتشر شد.

در این لیست 31 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت شدند اما یاسمن فرمانی(همسر علی قلی‌زاده) در در لیست جایی نداشت. با اینکه در روز پنجم تیرماه سال جاری آزمون نام 5 بازیکن دیگر را در لیست ثانویه خود دعوت کرد باز هم فرمانی جایی در این لیست نداشت.

فرمانی از زمانی که قلی زاده راهی شارلوای بلژیک شد  در تیم بانوان این تیم بلژیکی مشغول بازی است. وی معمولا توسط سرمربی قبلی مریم ایراندوست به تیم ملی بانوان ایران دعوت می‌شد. این نکته را نباید فراموش کرد که فرمانی و ایراندوست در تیم ملوان سابقه همکاری داشتند.

با این حال نکته عجیب شب گذشته رخ داد، او در جواب یکی از مخاطبانش مدعی شد که به تیم ملی دعوت شده است، اما به سرپرست تیم ملی اعلام کرده است که نمی‌تواند ملی پوشان را همراهی کند.

یاس

شاید منظور این بازیکن آخرین لیست ارائه شده توسط ایراندوست باشد. با این حال  سرمربی سابق تیم ملی بانوان ایران در روز 23 خرداد 1401 از سمتش برکنار شد و در 28 اسفند 1400 به پایان رسیده بود.

منتهی بررسی‌ها حاکی از آن است که او در لیست از همان ابتدا در لیست آزمون نبوده است.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: