کد خبر: ۹۲۳۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۳۵۱
وزیر امور خارجه گفت: بخشی از سفر من به سوریه با این هدف انجام می‌شود که بتوانیم در مسیر استقرار صلح و امنیت در منطقه میان سوریه و ترکیه بعنوان دو کشوری که جمهوری اسلامی ایران روابط مهمی با هر دو طرف دارد قدم برداریم.

امیرعبداللهیان درباره سفرش به سوریه: باید مانع وقوع بحران جدید در منطقه شویم / این سفر در ادامه سفر ۴ روز پیش من به ترکیه است / هدف این است که در مسیر استقرار صلح میان سوریه و ترکیه قدم برداریموزیر امور خارجه گفت: بخشی از سفر من به سوریه با این هدف انجام می‌شود که بتوانیم در مسیر استقرار صلح و امنیت در منطقه میان سوریه و ترکیه بعنوان دو کشوری که جمهوری اسلامی ایران روابط مهمی با هر دو طرف دارد قدم برداریم.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه اسران پیش از عزیمت به دمشق در گفت‌وگویی اظهار کرد: در ادامه سفری که ۴ روز پیش به ترکیه داشتم ضروری است که با مقامات سوریه هم مشورت‌هایی را داشته باشیم.

وزیر امور خارجه افزود: تحولاتی در منطقه در حال وقوع است که باید تلاش کنیم جمهوری اسلامی ایران همواره نقش سازنده‌ای را در منطقه ایفا کند و مانع وقوع بحران جدید در منطقه شویم.

امیرعبداللهیان خاطرنشان کرد: بخشی از سفر من به سوریه با این هدف انجام می‌شود که بتوانیم در مسیر استقرار صلح و امنیت در منطقه میان سوریه و ترکیه بعنوان دو کشوری که جمهوری اسلامی ایران روابط مهمی با هر دو طرف دارد قدم برداریم.

وی بیان کرد: بخش دیگر سفر من هم پیگیری مناسبات دوجانبه و رایزنی با بشار اسد و وزیر امور خارجه و مقامات عالیرتبه سوریه درخصوص مسائل مختلفی که در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی وجود دارد، است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
0
0
عربستان سعودی جنایتکار، امارات جنایتکار، مصر جنایتکار و بحرین جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 2015 تاکنون و با کمک، هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیبانی نظامی آمریکا جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار و اسرائیل جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار در یمن جنایت می کنند، آدم می کشند، مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه یمن را بمباران و قتل عام می کنند و دست به اقدامات تروریستی می زنند، مصر و بحرین جنایتکار دنبال محکوم و متهم کردن ایران در منطقه هستند شرم آور و تاسف بار است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
0
0
انگلیس کشوری است که از سال 1980 تاکنون همراه با چند کشور دیگر و درسایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریسم در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان کمک، حمایت و پشتیبانی می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
0
0
ترکیه کشوری است که از سال 2011 تاکنون همراه با چند کشور دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه کمک، حمایت و پشتیبانی می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: