کد خبر: ۹۲۳۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸
تعداد بازدید: ۱۵۰
مسئولان باشگاه استقلال در آستانه شروع تمرینات آبی‌پوشان برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر، تکلیف خط دفاعی این تیم را مشخص نکرده‌اند.

معضل استقلالی‌ها برای تقویت و ترمیم خط دفاعیبه گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم: زمانی که سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند دو مدافع میانی تیم فوتبال استقلال در نیم‌فصل دوم بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر مشمول خدمت سربازی شدند، مسئولان این باشگاه بلافاصله با درخواست کادر فنی وقت، رافائل سیلوای برزیلی را جذب کردند. این بازیکن به خوبی در قلب خط دفاعی استقلال خودش را نشان داد و یکی از مهره‌های کلیدی آبی‌پوشان در رسیدن به قهرمانی در نیم‌فصل دوم بود.

سیلوا که با قراردادی شش ماهه به استقلال پیوست، با توجه به عملکرد خوبش در این تیم با پیشنهاد تمدید قرارداد روبه‌رو شد، اما رقم درخواستی او بالا بود و مسئولان استقلال را وادار به عقب‌نشینی کرد. در ادامه، محمد دانشگر دیگر مدافع استقلال به سپاهان پیوست. مسئولان استقلال بار دیگر تمدید قرارداد با سیلوا را در کنار امضای قرارداد با عارف غلامی در دستور کار قرار دادند، اما به نتیجه‌ای نرسیدند. سیلوا روز گذشته با انتشار پستی تلویحاً خبر از خداحافظی با هواداران استقلال داد. غلامی نیز دنبال بررسی یک پیشنهاد خارجی بوده و حاضر به تمدید قرارداد نشده است.

مدیران استقلال در یکی دو روز اخیر سراغ سامان فلاح مدافع پیکان هم رفتند که گویا مدیران این باشگاه حاضر به دادن رضایت‌نامه به مدافع خود نشدند. صحبت‌هایی از توافق استقلال با سیدمحمد حسینی مدافع فصل گذشته هوادار هم شده است، اما مسئولان استقلال خوب می‌دانند این بازیکن گزینه‌ای نیست که جایگزین مناسبی برای سیلوا و دانشگر باشد.

تا اینجای کار، روزبه چشمی تنها گزینه باقیمانده در خط دفاعی استقلال است، چرا که محمدحسین مرادمند نیز هنوز کارهای پایان خدمتش به پایان نرسیده است. اگر هم بازگشت مرادمند به استقلال قطعی شود مسئولان معضلی برای تکمیل خط دفاعی دارند و حداقل باید دو بازیکن در این پست جذب کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: