کد خبر: ۹۲۳۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲
تعداد بازدید: ۳۶۰
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای این کشور از جزیره مار در نزدیکی بندر اودسای اوکراین در دریای سیاه خارج شده است. وی این موضوع را در راستای «حسن نیت» روسیه توصیف کرد. آندری ایرماک، رئیس اداره ریاست جمهوری اوکراین در توییتی نوشت: «دیگر هیچ سرباز روسی در جزیره مار نیست. نیروهای مسلح ما کار بزرگی انجام دادند.»

روسیه نیروهای خود را از جزیره اوکراینی «مار» دریای سیاه خارج کرد / اوکراین: نیروهای مسلح ما کار بزرگی انجام دادندبه گزارش خبرداغ به نقل از یورونیوز: وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای این کشور از جزیره مار در نزدیکی بندر اودسا در دریای سیاه اوکراین خارج شده است. وی این موضوع را در راستای «حسن نیت» روسیه توصیف کرد.

این نهاد در بیانیه خود گفت: «این خروج نشان داده است که فدراسیون روسیه مانعی در تلاش‌های سازمان ملل برای ایجاد گذرگاه بشردوستانه برای انتقال محصولات کشاورزی از خاک اوکراین ایجاد نکرده است.»

روسیه کنترل این جزیره را در روزهای آغازین جنگ با این امید که از آن برای کنترل منطقه استفاده کند به دست گرفت. اوکراینی‌ها به‌طور مداوم به نیروهای روس مستقر در جزیره حمله‌ کرده‌اند.

آندری ایرماک، رئیس اداره ریاست جمهوری اوکراین پس از اینکه نیروهای روس از جزیره مار عقب‌نشینی کردند به نیروهای مسلح کشورش تبریک گفت.

ایرماک در توییتی نوشت: «دیگر هیچ سرباز روسی در جزیره مار نیست. نیروهای مسلح ما کار بزرگی انجام دادند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: