کد خبر: ۹۲۳۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸
تعداد بازدید: ۱۸۰
بانک آینده در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و بانکداری اسلامی تا به‌ امروز با تأمین اعتباری بالغ بر 20 هزار میلیارد ریال، توفیق پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج به بیش از 51 هزار نفر از جوانان کشور را داشته است.

تسهیل آغاز زندگی نو با وام ازدواج بانک آیندهبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک آینده ، بانک آینده در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و بانکداری اسلامی تا به‌ امروز با تأمین اعتباری بالغ بر 20 هزار میلیارد ریال، توفیق پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج به بیش از 51 هزار نفر از جوانان کشور را داشته است.
سال گذشته نیز نهال زندگی مشترک بیش از 11 هزار زوج جوان با تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج بانک آینده شکوفه زد.
هم‌چنین در سه ماهه نخست امسال، نزدیک به 2000 متقاضی با هدف تسهیل شرایط ازدواج زوج‌های جوان از این تسهیلات بهره‌مند شدند و 2300 نفر نیز در مرحله تشکیل پرونده هستند، که بر اساس ضوابط تعیین‌شده، وام خود را دریافت خواهند کرد.
بانک آینده پرداخت وام فرزندآوری را نیز در دستور کار خود قرار داده و در شعب سراسر کشور، این خدمت را می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: