کد خبر: ۹۲۳۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱
تعداد بازدید: ۲۱۵
طبق اعلام معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بم ۷ نفر بر اثر مسمومیت با مشروبات الکلی در شرق استان کرمان روانه بیمارستان شدند.

مرگ در اثر مسمومیت الکلی در کرمانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: طبق اعلام معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بم ۷ نفر بر اثر مسمومیت با مشروبات الکلی در شرق استان کرمان روانه بیمارستان شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بم با اعلام این خبر گفت: متاسفانه یک نفر از این افراد با عوارض کلیوی فوت کرده است و ۶ نفر دیگر نیز دچار عوارض کلیوی شده و تحت دیالیز قرار گرفته‌اند.

محمدرضا دهقانی در پاسخ به این سوال که آیا مشخص شده که مشروبات الکلی مصرفی دست ساز بوده یا وارداتی؟ می‌گوید: هنوز این موضوع مشخص نشده است.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بم نیز به ایسنا می‌گوید: مسمومین در رده های سنی ۳۷ سال، ۲۱ ساله، ۲۲ سال، ۲۵ سال و ۲۷ سال هستند که دو نفر از آنها برادر هستند.

طبق گفته روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بم، تا لحظه انتشار خبر مسمومین در بیمارستان بستری هستند و هر ۷ نفر از روستاهای شهرستان‌های نرماشیر و ریگان هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: