کد خبر: ۹۲۲۵۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱
تعداد بازدید: ۱۸۷
دادستان شهرستان مشگین‌شهر گفت: افراد مسموم ناشی از مصرف الکل در شهرستان مشگین‌شهر به ۳۱ نفر رسیده و یک نفر نیز فوت کرده است.

مسمومیت الکلی ۳۱ نفر در مشگین‌شهر /یک فوتی / یک نفر هم دستگیر شدبه گزارش خبرداغ ، علی رضایی اظهار داشت: افراد مسموم ناشی از مصرف الکل در شهرستان مشگین‌شهر به ۳۱ نفر رسیده و متاسفانه یک نفر هم فوت کرده است.  تعدادی از مسموم شدگان در بیمارستان‌های مشگین‌شهر و اردبیل و تعدای نیز در اهر بستری و مراجعه کرده‌اند تا هر چه سریع‌تر اقدامات پزشکی در این زمینه انجام یابد.

دادستان شهرستان مشگین‌شهر بیان کرد: یک نفر در موضوع مسمومیت الکلی دستگیر شده و جسد فرد متوفی برای بررسی نوع الکل تحویل پزشکی قانونی شده است.

رضایی بیان کرد: هیچ کوتاهی و اغماضی در مورد برخورد با متخلفان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در کار نخواهد بود و برخورد قانونی با متخلفان در دستور کار است.

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: