کد خبر: ۹۲۳۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
تعداد بازدید: ۲۲۰
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم بازهم قهرمان شویم و قله‌های موفقیت را فتح کنیم.

حامدی‌فر: امیدوارم استقلال باز هم قهرمان شودبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم بازهم قهرمان شویم و قله‌های موفقیت را فتح کنیم.

امید حامدی‌فر در مورد پیوستن‌به تیم استقلال تهران، اظهار داشت: خیلی خوشحالم و حس فوق‌العاده‌ای دارم که برای باشگاه بزرگ و ریشه‌دار استقلال بازی کنم. امیدوارم بتوانم خودم را به هواداران ثابت کنم، دوباره بتوانیم امسال هم قهرمان لیگ برتر شویم و قله‌های موفقیت را فتح کنیم.

‌وی افزود: هر فوتبالیستی اهدافی دارد. من هم این هدف را دارم که عملکرد خیلی خوبی از خودم به جا بگذارم و از نظر آماری جزو بهترین های لیگ باشم. امیدوارم در هر پستی بازی می‌کنم جزو بهترین‌ها باشم و برای این هدف تمام تلاشم را به کار می‌گیرم.

هافبک استقلال در مورد کار با سرمربی پرتغالی این تیم عنوان کرد: ساپینتو مربی فوق‌العاده‌ای است و در فوتبال پرتغال و بلژیک خودش را ثابت کرده، خیلی خوشحالم با یکی از بهترین مربیان می‌توانم کار کنم. مربی بسیار با دانشی است و امیدوارم چیزهای زیادی از او یاد بگیرم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: