کد خبر: ۹۲۳۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰
تعداد بازدید: ۲۲۶
حجت الاسلام فتحی دبیراجرایی «قرارگاه ۲۱تیرعفاف وحجاب» درجلسه هم اندیشی ستاد امربه معروف و نهی از منکرکشور ازعملکرد بانک تجارت دراجرای شاخص‌های عفاف و حجاب تقدیر کرد.

تبیین شاخص‌های عفاف و حجاب در بانک تجارتبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک تجارت، حجت الاسلام فتحی دبیر اجرایی قرارگاه ۲۱تیرعفاف و حجاب دردیدار با اعضای شورای فرهنگی و ترویج شعائر دینی بانک تجارت که با حضور ایلکا معاون مدیرعامل این بانک و رئیس شورای فرهنگی و ترویج شعائر دینی، کاظم پورمدیر امور سرمایه‌های انسانی و دیگر اعضای این شورا برگزار شد، با ابراز رضایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از عملکرد بانک تجارت دراجرای شاخص‌های عفاف و حجاب گفت: عملکرد بانک تجارت دراجرای صحیح شاخص‌های عفاف و حجاب و کارکرد شورای فرهنگی و ترویج شعائر دینی این بانک که همزمان براجرای اصول امر به معروف و نهی از منکر و… نظارت دارد، به عنوان الگویی موفق برای سایر سازمان‌ها به منظور هم افزایی در این عرصه به شمار می‌رود.

نماینده رسمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور درادامه به تبیین طرح جامع عفاف و حجاب پرداخت و یادآور شد: دغدغه‌های مقام معظم رهبری درحوزه عفاف وحجاب، سبب شد با تشکیل قرارگاه ۲۱تیرعفاف وحجاب، پیاده‌سازی صحیح اجرای فرامین امر به معروف و نهی از منکر و شعائر اسلامی در سازمان‌ها و آسیب‌شناسی‌های لازم انجام شود. برهمین اساس قرارگاه ۲۱ تیر عفاف و حجاب سه گام اجرایی را به سازمان‌ها ابلاغ کرد. درگام نخست، شاخص‌ها به دستگاه‌های مختلف ابلاغ شده است. در گام دوم توسط بازرسان اعزام شده به دستگاه‌ها اجرای آن شاخص‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و در گام سوم نیز گزارش نهایی و اقدام مقتضی انجام می‌شود.

حجت الاسلام فتحی افزود: از نظر ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور و قرارگاه ۲۱ تیر عفاف و حجاب این شاخص‌ها در بانک تجارت مناسب ارزیابی می‌شود و شاخص‌های مورد نظر در حوزه عفاف وحجاب به پرسنل شعب و ستاد این بانک ابلاغ شده ودرگام بعدی نیز اطلاع‌رسانی و تبلیغات محیطی لازم انجام شده و بر آن نظارت می‌شود.

ایلکا رئیس شورای فرهنگی و ترویج شعائر دینی و معاون مدیرعامل بانک تجارت درحوزه سرمایه‌های انسانی با تقدیر از اقدام عملیاتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در اجرای شاخص‌های عفاف و حجاب در کشور گفت: با توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری خود را مکلف به اجرای ابلاغیه ستاد می‌دانیم و آنرا به اطلاع همکاران بانک تجارت رسانده‌ایم. خوشبختانه پرسنل بانک تجارت نیز خود را مکلف به اجرای این قوانین و ملزم به اجرای این دستورالعمل می‌دانند.

رئیس شورای فرهنگی و ترویج شعائر دینی بانک تجارت افزود: گزارش‌های ارسالی قرارگاه ۲۱ تیر عفاف و حجاب پس از بازدید‌های میدانی از سازمان‌ها و بانک تجارت سبب می‌شود در تمام زمینه به وحدت نظر مشترک برای اجرای قوانین ابلاغی از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور دست پیدا کنیم.

کاظم‌پور دبیر شورای فرهنگی و ترویج شعائر دینی و مدیر امور سرمایه‌های انسانی بانک تجارت با ارائه گزارشی از چگونگی اجرای شاخص‌های عفاف و حجاب دراین بانک گفت: به رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور دراجرای شاخص‌های عفاف و حجاب بسیار خوشبین هستیم و ابلاغیه‌های این ستاد نیز به صورت بخشنامه به پرسنل صف و ستاد ابلاغ شده است. نمونه‌ای از این اقدامات برگزاری دوره ملی بینش مطهر توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و اطلاع‌رسانی آن به پرسنل در پورتال سازمانی بانک است.

دبیر شورای فرهنگی و ترویج شعائر دینی بانک تجارت افزود: بنده معتقدم بانک‌ها عملا ویترین سایرسازمان‌ها و ادارات در مواجه با مردم و ارباب رجوع هستند و رفتار و منش آن‌ها تاثیر زیادی دردیدگاه مردم ازمراکز دولتی دارد. برخود وظیفه می‌دانیم بهترین عملکرد رابه منظور ابراز رضایت مشتریان وتوجه ویژه برای اجرای شعائر اسلامی و مقوله عفاف و حجاب ارائه دهیم.

در این نشست پیشنهاد‌های شورای فرهنگی و ترویج شعائر دینی بانک تجارت برای اطلاع‌رسانی و تبلیغات محیطی، اطلاع‌رسانی از طریق دستگاه‌های خودپرداز، نظارت مدیران بانکی بر نحوه اجرای شاخص‌های عفاف و حجاب در بانک‌ها و… ارائه شد که مورد توجه دبیر اجرایی قرارگاه ۲۱تیرعفاف و حجاب قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: