کد خبر: ۹۲۳۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
تعداد بازدید: ۴۹۹
مهاجم فصل گذشته تیم مس رفسنجان از باشگاه پرسپولیس رقم قابل توجهی را درخواست کرده است.

درخواست 350 هزار دلاری منشا از پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، تیم پرسپولیس تهران در نقل و انتقالات تابستانی در تمامی خطوط به غیر از خط حمله موفق به جذب بازیکن شده است. از این رو آنها در نظر دارند تا یک مهاجم خارجی را به زودی به هواداران معرفی کنند.

کاسیانو دیاز برزیلی مهاجم خارجی مدنظر باشگاه پرسپولیس است که از هفته‌های پیش زمزمه‌های حضور او در تیم نایب قهرمان فصل گذشته مطرح شد اما او تنها بازیکنی که مذاکرات برای جذبش در پست مهاجم انجام شده، نیست.

گادوین منشا، مهاجم سابق تیم مس رفسنجان که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را هم در کارنامه دارد یکی دیگر از مهاجمانی است که مورد توجه سرخپوشان قرار گرفته است. با این وجود منشا با آگاهی از مذاکرات با کاسیانو، رقم مالی قابل توجهی را درخواست کرده است.

مهاجم 32 ساله درخواست کرده تا برای یک فصل دستمزد 350 هزاردلاری دریافت کند که عدد کمی نیست. او درحالی چنین رقمی را طلب کرده که آمار او در فصل پیش اندازه یک ستاره گلزن نمی تواند خیال سرخپوشان در خط حمله را راحت کند. او در فصل گذشته اگرچه 14 گل به ثمر رساند اما تنها 6 گل او در جریان مسابقه زده شد و همین نشان دهند عملکرد متوسط اوست. گفتنی است مهدی عبدی به عنوان مهاجم جوان سرخپوشان فصل گذشته 7 گل به ثمر رسانده بود.

با توجه به رقم درخواستی منشا به نظر می رسد که باشگاه تهرانی از بین دو مهاجم خارجی تنها یک بازیکن را انتخاب خواهد کرد. دیاز در فصل گذشته طی 30 مسابقه رسمی آمار  9 گل و 2 پاس گل از خود بر جای گذاشته است که با توجه به کیفیت بالاتر لیگ پرتغال نسبت به فوتبال ایران، آمار چندان بدی محسوب نمی شود.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: