کد خبر: ۹۲۳۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴
تعداد بازدید: ۲۵۸
روزنامه اسپورت، چاپ کاتالونیا، می‌گوید عثمان دمبله به زودی تصمیم نهایی درباره جدایی‌اش از بارسا را خواهد گرفت. چلسی و سه باشگاه دیگر خواهان جذب او هستند.

به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: روزنامه اسپورت، چاپ کاتالونیا، امروز روی جلد خود را به ماجرای جدایی عثمان دمبله از بارسا اختصاص داده و مدعی است این ستاره فرانسوی به زودی تصمیم نهایی خود را درباره جدایی از نوکمپ یا ماندگار شدن می‌گیرد.

 
 
تصمیم نهایی دمبله برای جدایی از بارسا
تیتر اسپورت: دمبله و تصمیم نهایی

اسپورت اشاره می‌کند که چهار تیم مترصد فرصتی برای به خدمت گرفتن عثمان دمبله هستند. اما از بین این پنج باشگاه، نامزدهای اصلی برای جذب دمبله، چلسی، بایرن مونیخ، لیورپول و پاری سن ژرمن هستند.

دمبله در دوران رونالد کومان با بی‌مهری کادر فنی بارسا مواجه بود و در دوران سرمربی جدید کاتالانها، ژاوی، هم نتوانست جایگاهش به عنوان بازیکن فیکس را بدست بیاورد. کمبود دقایق حضور در میدان، به خصوص با توجه به در پیش بودن جام جهانی، باعث شده دمبله نسبت به تمدید قراردادش با بارسا تردید داشته باشد. همین تردیدها باعث شد بارسلونا به او اطلاع دهد منتظر تصمیم نهایی‌اش است.

تصمیم نهایی دمبله برای جدایی از بارسا

اسپورت می‌گوید قرارداد فعلی دمبله با بارسا سه روز دیگر، روز پنج شنبه همین هفته، به پایان می‌رسد و باشگاه کاتالان به او اطلاع داده که باید پیش از آن تاریخ تصمیم خود برای ماندگار شدن یا جدایی را به اطلاع مدیریت برساند.

تصمیم نهایی دمبله برای جدایی از بارسا

روزنامه چاپ کاتالونیا مدعی است بارسا برای حفظ دمبله پیشنهادی به او ارائه کرده ولی ستاره فرانسوی از میزان دستمزد پیشنهادی راضی نیست.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: