کد خبر: ۹۲۳۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
تعداد بازدید: ۲۲۸
اللهیار صیادمنش مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به صورت دائمی به تیم هال سیتی انگلیس پیوست.

قرارداد صیادمنش با هال سیتی دائمی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، اللهیار صیادمنش مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به صورت دائمی به تیم هال سیتی انگلیس پیوست.

صیادمنش که سال ۲۰۱۹ از تیم استقلال به فنرباغچه ترکیه منتقل شد، در این مدت سه انتقال قرضی را تجربه کرد. او ابتدا به تیم استانبول اسپور ترکیه قرض داده شد و سپس به تیم زوریا لوهانسک اوکراین رفت.

«تان کسلر» در گفتگو با بی. بی. سی تایید کرد که بند خرید دائمی صیادمنش فعال شده است و این مهاجم ایرانی از این به بعد بازیکن هال سیتی خواهد بود.

او گفت: اللهیار بازیکن ماست و نفر اول در نقل و انتقالات بود. او در روزهای آینده به تیم اضافه می‌شود.

نایب رئیس باشگاه هال سیتی از عملکرد مهاجم ایران تمجید کرد و گفت: اللهیار کسی است که هر شرایطی را پشت سر گذاشته است. او می‌تواند به عنوان مهاجم، وینگر راست یا بازیکن پشت مهاجم بازی کند. اللهیار دویست درصد از توانش را ارائه می‌کند.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: