کد خبر: ۹۲۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
تعداد بازدید: ۱۳۶
نماینده زابل در مجلس با اشاره به حادثه قطار مشهد-یزد گفت: مسببان حادثه باید پاسخگو باشند.

مسببان حادثه قطار مشهد-یزد باید پاسخگو باشندبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، حبیب الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز سه شنبه 7 تیر پارلمان در روند بررسی گزارش کمیسیون عمران درباره سانحه ریلی قطار مشهد-یزد اظهار داشت: حقیقتاً این شیوه برای اداره کشور وهن است؛ بی نظمی از سر و کول این قسمت می بارد.

وی افزود: اگر جای وزیر بودم در وهله اول خودم استعفا می کردم و در وهله دوم مسئولین مرتبط را برکنار می کردم؛ باید در اینجا خون بها تعیین شود این ها مجرم هستند چرا کسی که هیچ تجربه ای ندارد چرا باید مسئولیتی در این حد و قواره را قبول کند؟

این نماینده مجلس تاکید کرد: من اگر جای آقای صالحی بودم اصلا چنین مسئولیتی را قبول نمی کردم چون تجربه این کار را نداشتم. مسئولان مربوطه در این حادثه باید پاسخگو باشند و به اشد مجازات برسند. نباید کسانی که تجربه و تخصص ندارد چنین مسئولیت هایی را قبول کنند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: