کد خبر: ۹۲۳۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷
تعداد بازدید: ۱۶۱
در پی بسته شدن بلیت‌فروشی نمایش «شب شک»، کارگردان این نمایش می‌گوید که حدس گروه اجرایی بر این است که این ماجرا به حضور نوید محمدزاده به‌عنوان تهیه‌کننده نمایش برمی‌گردد.

توقیف نمایشی که نوید محمدزاده تهیه کننده اش بودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: در پی بسته شدن بلیت‌فروشی نمایش «شب شک»، کارگردان این نمایش می‌گوید که حدس گروه اجرایی بر این است که این ماجرا به حضور نوید محمدزاده به‌عنوان تهیه‌کننده نمایش برمی‌گردد.

امیرحسین بریمانی کارگردان جوانی است که برای چهارمین نوبت قصد داشت نمایش «شب شک» را در سالن شهرزاد روی صحنه ببرد اما از سوی سالن متوجه شد که بلیت فروشی نمایشش بسته شده است.

او درباره وضعیت اجرای خود می‌گوید: مرکز هنرهای نمایشی به سالن اعلام کرده که بلیت فروشی نمایش‌مان بسته شده است و ما هم منتظریم از سوی مرکز هنرهای نمایشی برای تشکیل جلسه و گفت‌وگو درباره این موضوع خبرمان کنند.

او توضیح می‌دهد که حدس گروه این است که دلیل این مساله به حضور نوید محمدزاده، تهیه‌کننده این نمایش برمی‌گردد.

 بعد از حضور نوید محمدزاده در جشنواره کن و حاشیه‌هایی که در آن جشنواره ایجاد شد، در محافل غیر رسمی شنیده می‌شد که این بازیگر برای مدتی ممنوع‌الفعالیت خواهد شد و بعضا حتی جزئیات آن نیز به صورت شفاهی دهان به دهان شد اما این موضوع به صورت رسمی اعلام نشده است.

در پی توقف بلیت فروشی این اثر نمایشی، روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی توضیحاتی را به شرح زیر اعلام کرد: 

«نمایش «شب شک» به نویسندگی و کارگردانی آقای امیر حسین بریمانی که در تماشاخانه تئاتر شهرزاد اجرا داشته است، به دلیل عدم کسب مجوز تمدید و تبلیغ نمایش، همچنین پخش بدون مجوز تبلیغات نمایش در بسترهای مختلف فضای مجازی ، موجب بسته شدن موقت سایت فروش بلیت نمایش از طرف اداره کل هنرهای نمایشی شده است. بدیهی است این مشکل با حضور کارگردان و رفع ابهامات موجود برطرف خواهد شد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: