کد خبر: ۹۲۳۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
تعداد بازدید: ۱۶۴
پیشکسوت استقلال تهران پس از حضور در این باشگاه در جمع خبرنگاران درباره مسائل پیرامون این باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی و انتخاب جانشین فرهاد مجیدی صحبت کرد.

صادقی: توپ جمع کن تراکتور الان یکی از دستان آجورلو شده / خیلی بدبختیم که مظلومی چنین حرف‌هایی می‌زند / آقای آجورلو اینجا تراکتور و پاس نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، امیرحسین صادقی در گفتگو با خبرنگاران پس از حضور در باشگاه استقلال اظهار داشت: به عنوان عضو کوچکی از این باشگاه و چون هواداران با من در ارتباط هستند و از پیشکسوتان انتظار دارند در این چند سال برای استقلال کمک کردند ما هم جزو آنها بودیم و انتظار داشتند که صحبت کنیم. فضای مجازی دوای درد ما نشد و الان آمدم که اینجا صحبت کنم. الان ساعت 12 ظهر است و بنده که به ساختمان باشگاه رفتم گفتند آقای آجورلو نیم ساعت پیش رفته اند تا در جلسه ای شرکت کنند. نمی دانم چه جلسه ای داشتند اما چیزهایی که می گویند همچین خوب نیست.

پیشکسوت استقلال درخصوص اینکه هواداران از وضعیت باشگاه رضایت ندارند، گفت: اینکه می گویند آقای آجورلو تحت فشار است غیرمنطقی است؛ ایشان مدیرعامل تیم هستند. انتخابی انجام دادند و آقای ساپینتو را آوردند و مربی را چطور آورده اند؟ اینکه هیات مدیره هم در جریان بوده یا نه. این ها جای سوال است و همه اعضای هیات مدیره باید صحبت کنند ماشالله همگی خط اول بودند و سرمربی خط آخر! فکر می کنم آقای حجت کریمی هم در آن جلسه معارفه نبودند. آقایان هیات مدیره صحبت کنند و شرح بدهند که فرهاد مجیدی به چه شکل و به چه نحو و چه زمانی از تیم جدا شدند را به مردم عزیزمان توضیح بدهند. متاسفانه دوباره اتفاقات تاریخی فوتبال ایران برای هواداران استقلال در چند سال گذشته می افتد. این اتفاقات نادر است و چه طور بگویم. مثل رعد و برق میان آفتاب است. عجیب و غریب است. باشگاهی که درست یا غلط دستخوش اتفاقات خیلی بدی بوده و در این اتفاقات پارسال این تیم با فرهاد مجیدی قهرمان شد و هواداران ما بیشتر از سه ساعت نتوانستند شادی کنند.

او ادامه داد: اشک های فرهاد مجیدی و سیاه بازی آقایان روی سکوی قهرمانی. شب تلخ و یک برنامه تلویزیونی و حرف از جدایی فرهاد مجیدی. یک چیز عجیب و غریب. واقعا نادر است. اتفاقات نادر در استقلال رخ می دهد. من در باشگاه بودم جرعت نداشتند چنین اتفاقاتی بیفتد. این را اعتقاد دارم چون هم بزرگترهای تیم و مدیران و هم کسانی که اعضای هیات مدیره و دست اندرکار باشگاه بودند حضور داشتند. من یک ماه پیش گفتم که رفتن مجیدی فی الواقع نبوده و همان موقع نبوده و برنامه ریزی شده بود. هیچ کس گردن نمی گرفت و باز هم آقایان مظلومی گردن گرفتند که ماشالله رادیو و تلویزیون را قبضه خود کرده اند. فقط در تلویزیون صحبت می کنند و هیچ استفاده دیگری برای باشگاه نداشته اند. 

صادقی اضافه کرد: دیگر دوستان گفته اند. از سه هفته قبل از پایان فصل که لیگ تمام شده بود، سودای رفتن را داشتند و اصلا صحبت نمی کنند که چرا مجیدی رفت. درست است که باشگاه اتحاد کلبا برای پیشرفت مربی ایرانی در امارات خوب است اما چه کسی به هوادار جواب می دهد؟ مردمی که سختی کشیدند و حمایت کردند و هیچ چیزی نمی خواهند جز اینکه قهرمانی پاک تکرار شود و این اتفاقات خوب رقم بخورد. این اتفاقات مسئول مستقیمش هیات مدیره و مدیرعامل و سرمربی هستند که اتفاقات درباره جدایی ها و راحت و شیک مجلسی طوری است که اسم استقلال از این باشگاه برداشته می شود و هزار و یک اسم به این باشگاه می چسبد. 

از تیم نقل و انتقالات باشگاه خبر دارید؟ صادقی در این خصوص گفت: یک مقدار فضای آلوده مجازی به ضرر دوستان می شود. درست است که مدیرعامل پرسپولیس صحبت کرد که گفت آقای آجورلو پرسپولیسی هستند! در برنامه سهام باشگاه استقلال را 30 درصد کمتر از پرسپولیس گفتند. اگر این ها را کنار هم بگذاریم برای هواداران نگرانی ایجاد می شود. من می گویم اگر سال گذشته استقلال قهرمان شد بازیکنان و سرمربی موفقی داشت. تمام حواشی این تیم را فرهاد مجیدی به تنهایی برعهده گرفت، دعوا کرد و با صدا و سیما درگیر شد. به تنهایی با سازمان لیگ و شتیل بگیران فدراسیون فوتبال درگیر شد. به تنهایی با شتیل بگیران داوری و ناظران داوری و ببخشید این حرف ها را میزنم ولی این افرادی که به تلویزیون می روند، کارشناسان به تنهایی ایستاد. نمی گویم که آجورلو نقشی نداشت و از او تشکر می کنم ولی الان که ادم هایی بزرگی در این باشگاه نیست خیلی راحت می شود آنها را شناخت. سال گذشته زیر سایه فرهاد مجیدی خودشان را قایم کردند و یک گله دیگر از مدیریت استقلال کنم. اگر اتفاقی در استقلال افتاده فقط برای مدیریت بوده و متاسفم که دوباره می گویم آقای مددی کاری کردند با قراردادهای گذشته که بندهایی گذاشتند و بعد کرونا گرفتند و نشستند، خدا از شما نگذرد آقای مددی که این بلا را سر استقلال آوردید! با این قرارداد بستن بازیکنان جوان، داخلی و خارجی مان. به بلای عظیم دچار می شوید دچار نزدیک 20 30 40 میلیون هوادار استقلال مقصر تمام این اتفاقات آقای مددی است. نمونه اش را هم دیده اید که روی تخت بیمارستان خیلی ها می افتند! خیلی ها ماشین به آنها می زند، خیلی ها ایست قلبی کردند، کرونا که خیلی ساده بود. از خودتان مواظبت کنید چون این کارها آخر و عاقبت ندارد. 

منظور شما از افرادی که روز تخت می افتند مسعود سلطانی فر بود؟ صادقی در پاسخ به این سوال گفت: نه، خیلی ها مریض می شوند. آقای سلطانی فر یکی از آنهاست. خیلی ها مریض می شوند در این وضعیت اقتصادی و اجتماعی و سعی کنید که دل هواداران و مردم را شاد نگه دارید. خیلی ها مهمان خاک شدند و یک و دو و سه از این دنیا رفتند. سعی کنید کار خوب در این دنیا بگذارید و هواداران استقلال از شما خوشنود باشند. 

پیشکسوت استقلال درباره اینکه آجورلو از پاسخگویی به رسانه ها فراری است، گفت: انتخاب این سرمربی، چیزی که از هیات مدیره شنیدم را چند وقت پیش در لایو اینستاگرام هم گفتم با یک شرکت قطری قرار است صحبت کنند و اتفاقاتی قرار است بیفتد. اینطور بود که برای هتلینگ و استادیوم اختصاصی باشگاه استقلال و سرمربی صحبت کنند. این صحبت ها که به کجا رسیده را نمی دانم ولی می خواهم بدانم هیات مدیره در این جریان قرار گرفته است؟ البته من از هیات مدیره به غیر از آقای مظلومی چون سمت مدیریتی یک مقدار سنگین است و حالا دکتر مومنی و آقای حجت کریمی و آقای سمیعی و نمی دانم. آنقدر نام آشنا نیستند که من نمی دانم چه کسانی هستند. این ها اذیت کننده است که هیات مدیره در جریان بوده و چرا در این روزهای معارفه یکی دوتا از آنها نبودند، آقایان صف اول جبهه بوده اند! از همه مهمتر پیغامی که برای آجورلو دارم و تیم تراکتور و پاسی آنها دارم این است که متاسفانه کسانی را کنار ایشان می دانم. مثلا کسی را دیدم که در تراکتور سازی توپ جمع می کرد ولی الان یک مقداری یکی از دستان کاری ایشان است و چنین کارهایی در این باشگاه تعجب آور است. اینجا باشگاه بزرگ استقلال و است و پاس و تراکتور نیست. به باشگاه بیاندیشید که دو ستاره آسیایی دارد که بهترین افتخار و بهترین افراد را مانند مرحوم حجازی و مرحوم پورحیدری داشته است. اینجا استقلال است. دوستان دقت کنید و هوادار را اذیت نکنید. این صندلی ها به هیچکس وفا نکرده است. دلم برای آقای علی فتح الله زاده در این باشگاه تنگ شده؛ آقای کامران منزوی، نظری، قریب تنگ شده است.

صادقی گفت: در این شرایط می توانند خیلی از کارها را انجام بدهند و این دفتر نوشتن ها و درآمدها را همه می توانستند انجام بدهند. شما که آمده اید تلویزیون را از سازمان لیگ گرفته اید و شما اجاره استادیوم آزادی را از 150 میلیون تومان کرده اید یک میلیارد و پانصد که تورم ایجاد کرده اید. این کارها را همه می توانستند انجام بدهند و همه را زیر سایه فرهاد مجیدی بردید. الان دیگر باید جوابگوی پیشکسوتان و هواداران استقلال باشید چون دلشان با این تیم است. تیم ها شروع کرده اند به تمرین کردند و ما از شش هفته اماده سازی عقب افتاده ایم. فکر میکنم استقلال خیلی زود تازه شانزدهم هفدهم تمریناتش را شروع کند که یعنی یک ماه و به امید این باشیم که در وضعیت آماده سازی تیم ملی در آذرماه آماده شود. آقایان فکر کنم اینطور نقشه می کشند.

او در پایان گفت: خیلی حرف ها در ذهنم وجود دارد که زمان می برد و یک کم آن را می گویم. تیمی که قهرمان شده قرار است به مربی بزرگی مانند آقای ساپینتو تحویل شود و چه کسانی کنار ایشان نشسته اند که بازیکن به او معرفی کنند و به قول آقای مظلومی به او سی دی می دهند، چقدر بدبختیم که هیات مدیره ما چه صحبت هایی می کند! خیلی جالب است که سی دی به سرمربی می دهند تا او ببیند این واقعا عجیب است. سرمربی تیم شما مگر می شود که صحبت کنید و قرارداد ببندید و بعد تیم را رونمایی کنید! شما باید تیم را به او در قطر داده باشید و نگاه کند تا بگوید آیا شرایط را می پذیرد یا نه. مثل اینکه قضایای دیگری در تیم وجود دارد. اگر بسته اید خوب هم بستید و دم شما گرم که هوادار از نگرانی بیرون آمده ولی در غیر این صورت 10 هیچ عقب هستید و از باشگاه رقیب هم عقبید. کاری ندارم، همیشه هم گفته ام که تیمی که مدیرعاملش، سرمربی و بازیکنش موفق باشند صد در صد می توانند ادعای قهرمانی داشته باشند. استقلال دو فاکتور قوی فصل گذشته داشت و یک فاکتور هم به کمک آن می آمد ولی الان پرسپولیس دو تا را دارد و استقلال هم دو تا را دارد. راس مثلث فرق دارد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: