کد خبر: ۹۲۳۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
تعداد بازدید: ۱۳۵
نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امروز برخی از نمایندگان در حال فشار به وزیر صمت هستند تا اقداماتی را انجام دهد که اصلا در حیطه اختیارات این وزارتخانه نیست.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امروز برخی از نمایندگان در حال فشار به وزیر صمت هستند تا اقداماتی را انجام دهد که اصلا در حیطه اختیارات این وزارتخانه نیست.

علی‌اصغر خانی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس بیان کرد: برخی از همکاران در مجلس در حال فشار به وزیر صمت به منظور انجام اقداماتی هستند که اصلا در اختیار ایشان نیست. برای اینکه یک کارخانه در یک منطقه باقی بماند ما نباید مردم یک شهر را نابود کنیم. امروز شهرستان شاهرود با بیش از ۱۵۰ لیتربرثانیه مشکل تأمین آب شرب مواجه هستند. نباید برای تأمین آب یک کارخانه در شهری دیگر حیات مردم در شاهرود تخریب شود.

 

انتقاد یک نماینده از فشار نمایندگان به وزیر صمت/ ما نباید مردم یک شهر را نابود کنیم

 

 

 

وی در ادامه اظهار کرد: عده‌ای به وزیر صمت فشار می‌آورند تا اقدامی را انجام دهد که در اختیار این وزارتخانه نیست. منابع شاهرود متعلق به مردم است و مردم اجازه تصاحب آن را نمی‌دهند. اکنون ما شاهد فشارها و هجمه‌هایی این چنینی به وزیر صمت هستیم که از منطق به دور است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: