کد خبر: ۹۲۲۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
تعداد بازدید: ۶۹۵
جذب حداقل دو بازیکن خارجی در پست مهاجم و هافبک بازیساز یکی از برنامه‌های نقل و انتقالاتی استقلال تهران خواهد بود.

به روزترین اخبار نقل و انتقالات استقلال: اولویت جذب مهاجم و بازیساز خارجیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، معرفی ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی جدید استقلال تهران اکنون هواداران باشگاه را ترغیب کرده تا انتظارات بیشتری برای فعالیت مستمر و موفق در بازار نقل و انتقالات تابستانی داشته باشند. استقلال تا به امروز تنها جذب سجاد شهباززاده را نهایی کرده درحالیکه رقبای آنها در اغلب پست‌های مورد نیاز بازیکنان مدنظر خود را جذب کرده‌اند.

آخرین به روز رسانی ها درمورد نقل و انتقالات استقلال را تا به لحظه تنظیم این گزارش در ادامه می‌خوانید:

دستیاران

به غیر از بیژن طاهری که به عنوان سرپرست به فعالیتش ادامه می‌دهد، بهزاد نوشادی و بهزاد غلامپور از مربیان فصل گذشته هم قراردادشان تمدید می‌شود و در کنار ساپینتو حضور خواهند داشت. در حالیکه قرار شده بود دو دستیار خارجی به همراه سرمربی پرتغالی به ایران بیایند شاید او سه دستیار را انتخاب کند و این احتمال وجود دارد.

غفوری ماندنی است

اینطور به نظر می‌رسد تنها بازیکنی که برای تمدید قرارداد با استقلال با او مذاکره‌ای صورت نگرفت وریا غفوری بوده که همین مسأله موجب دلخوری کاپیتان تیم شد. غفوری در گفتگو با جواد نکونام هم تاکید کرده بود که تنها هدف او استقلال است و به همین دلیل گفتگوها برای ادامه همکاری با او در این هفته آغاز می‌شود تا این بازیکن باسابقه در تیم حفظ شود.

محسن آذرباد

محسن آذرباد، بازیکن باتجربه تیم مس رفسنجان در لیست نخست نقل و انتقالات استقلال جای ندارد. اگرچه باشگاه‌های مطرحی برای جذب او تلاش می‌کنند اما آبی پوش شدن او جدی نیست و بعید به نظر می‌رسد در لیست نهایی ریکاردو ساپینتو حضور داشته باشد.

پلی میکر

بعد از تجربه ناموفق جذب سعید صادقی، بازیکن طراح فصل گذشته تیم گل گهر سیرجان، استقلال همچنان گزینه‌های جذب بازیکن بازیساز را دنبال می‌کند. بر همین اساس گفته می‌شود در این پست بازیکن خارجی بیشتر مورد توجه است که باید دید در نهایت کدام بازیکن در این پست آبی پوش می‌شود.

مهاجم خارجی

استقلال قطعا حداقل یک مهاجم خارجی جذب خواهد کرد. این موضوع از سوی مدیران باشگاه هم تایید شده و قرار است مذاکرات برای خرید بازیکن خارجی جدی‌تر دنبال شود. در صورتیکه مهاجم خارجی به تیم ملحق شود، گفته می‌شود آرمان رمضانی این تیم را ترک خواهد کرد.

حسین زاده

یکی از بازیکنان مورد توجه استقلال در نقل و انتقالات امیرحسین حسین زاده است. بازیکن جوان که در زمان مدیریت گذشته به تیم ملحق شده بود در قراردادش بند فسخ ۲۵۰ هزار دلاری دارد و اگر باشگاه شارلوا بلژیک برای جذب او جدی باشد باید این رقم را ابتدا پرداخت کند.

لژیونرها

باشگاه پرتغالی سانتاکلارا باید وضعیت محمد محبی را مشخص کند. او با این باشگاه قرارداد دارد و پاسخی هنوز به نامه باشگاه استقلال در این مورد داده نشده است.

سعید عزت اللهی دیگر لژیونر مورد نظر آبی‌هاست که به تازگی قراردادش را با تیم الغرافه قطر فسخ کرده اما گفته می‌شود تمایلی برای حضور در لیگ ایران ندارد.

محمد نادری هم که فصل پیش در تیم آلتای اسپور ترکیه حضور داشت قرارداد پایان یافته و مقصد جدیدش را مشخص نکرده است. او به مدیران باشگاه قول داده در صورتیکه تمایل به حضور در لیگ ایران داشته باشد تنها برای استقلال بازی خواهد کرد.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: