کد خبر: ۹۲۲۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸
تعداد بازدید: ۴۴۱
لوکاس آلاریو قراردادی تا سال ۲۰۲۵ با آینتراخت فرانکفورت قرارداد امضا کرد.

خبر خوش برای سردار؛ یک رقیب کم شد!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: لوکاس آلاریو قراردادی تا سال ۲۰۲۵ با آینتراخت فرانکفورت قرارداد امضا کرد.

با اعلام اسکای اسپورت آینتراخت فرانکفورت بار دیگر بخش هجومی تیمش را تقویت کرد. آنها لوکاس آلاریو را از بایرلورکوزن جذب کردند. این بازیکن آرژانتینی قراردادی سه ساله با فرانکفورت امضا کرد. فرانکفورت برای جذب آلاریو ۶ میلیون یورو به لورکوزن پرداخت می‌کند.

الیور گلاسنر که تیمش فصل بعد در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد، برای کسب نتایجی درخشان برنامه ریزی می‌کند. ریور پلاته نیز به جذب آلاریو علاقه مند بود اما این بازیکن ترجیح داد تا در اروپا بماند. آلاریو قصد دارد تمام تلاشش را به کار گیرد تا در لیست نهایی تیم ملی آرژانتین برای جام جهانی قطر حضور داشته باشد.

 

مارکوس کروشه، مدیر ورزشی آینتراخت گفت: لوکاس آلاریو بازیکن باتجربه ای است، او کاملاً با ویژگی های باشگاه فرانکفورت هماهنگ است.

این بازیکن ۲۹ ساله در ۱۲۶ بازی در بوندسلیگا ۴۲ گل به ثمر رسانده است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: