کد خبر: ۹۲۲۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
تعداد بازدید: ۱۵۵
کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر VAR بود، حتی می‌توانستیم از مسی و یارانش که به فینال جام جهانی رسیدند، امتیاز بگیریم.

نکونام: VAR بود از مسی و آرژانتیتن امتیاز می‌گرفتیمبه گزارش  خبرداغ به نقل از ایلنا، 31 خرداد ماه سالروز یکی از بازی‌های به یادماندنی اما تلخ برای هواداران فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برزیل است. در این روز ملی پوشان مقابل تیم ملی آرژانتین قرار گرفتند و حتی شانس کسب پیروزی داشتند.

شاگردان کی روش در آن بازی موفق شدند تا دقیقه 90 بازی دروازه خود را مقابل غول فوتبال آمریکای جنوبی بسته نگه دارند؛ اما لیونل مسی در دقیقه 1+90 از پشت محوطه جریمه یکی از ضربات معروفش را روانه دروازه ایران کرد تا یوزها از یک تساوی تاریخی مقابل آلبی- سلسته محروم شوند.

در همین رابطه جواد نکونام کاپیتان وقت تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی فعلی فولاد خوزستان با انتشار پستی در فضای مجازی واکنش نشان داد: هفت سال پیش در چنین شبی، نمایش تحسین برانگیز مقابل آرژانتین داشتیم. اگر VAR بود، حتی می‌توانستیم از مسی و یارانش که به فینال جام جهانی رسیدند، امتیاز بگیریم.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: